Ik ben vandaag voor de 2e keer bij de gyn geweest... Deze vertelde mij dat in principe alle testen goed zijn en betrouwbaar (de zw testen dan)... Ze zouden volgens hem alleen vals posi testen wanneer je de test verkeerd gebruikt of na de tijd afleest... Wat moet ik hier nu mee, aangezien hier op t forum hele tegenstrijdige dingen gezegt worden zeg maar.... De een is wel tevreden over de kv 2v5, en de ander niet.. de een is wel tevreden over de predictor, de ander niet... de een is wel tevreden over de (wat voor test dan ook) en de ander niet....
Miekie... Je hebt altijd mensen die over een produkt ontevreden zijn...terwijl anderen juist tevreden zijn.... dus ook met zw.testen.... wellicht dat de positieve testen, beter in het geheugen blijven dan alle negatieve....... De een zweert bij hele gevoelige testen...... maar ik begin me (door eigen ervaringen)en hier op het forum niet af te vragen of juist ongevoelige testen niet beter zijn....... (dan is het iig ingenesteld.....) Het blijft altijd persoonlijk wat je neemt..... maarja.. als ik dan toch lees dat er veel vals positieve testen zijn met Romed.. en predictor vroege test...... nee dan neem ik wel voor de zekerheid een andere...
Ik was wel tevreden over die van Kruidvat. Hoewel ik wel vond dat het wat vage roze streepje van Predictor beter te onderscheiden was dan die blauwe van Kruidvat.
Ik denk dat de test die positief uitslaat, over het algemeen als 'beter' beschouwd wordt dan een negatieve. Ongeacht het merk.