@Niny, als je een gewone predictor hebt gedaan, kan het gewoon kloppen hoor. Ik heb ook een gewone gedaan (vanaf je NOD) en die was licht positief en ben ook idd zwanger. Maar volgens mij gaat het speciaal om de vroege predictor die vals positief aangeeft! Maar goed, sterkte met afwachten!
@jois: ze zeggen dat je na je bevalling nog 9 maanden aan t ontzwangeren ben, dus t kan natuurlijk daardoor komen alleen het gekke is dat dit sinds kort speelt en niet al sinds nadta ik bevallen ben en dit is toch echt al 4 maandne terug! Dat je extra vruchtbaar bent na je zwangerschap/bevalling heb ik ook gehoord ja...maar er word altijd zoveel geroepen dus wat is idd wel en niet waar Als ik mezelf over de streep trek wil ik deze week wel weer gaan testen voor de zekerheid ja, dus zodra ik t heb gedaan laat ik t weten. Met over de streep trekken bedoel ik: ben blij dat die van predictor negatief aangaf en hoop dat t zo is, want zou t best zwaar vinden met een baby, maar aan de andere kant hoop ik stiekem wel dat t zo is en als t door de pil heen is dan is t een zegen van god, maar ben er eerlijk gezegd niet klaar voor.. @Niny: ow meid, vertel..!!?? Klinkt bekend? Zelfde meegemaakt en uiteindelijk zwanger of juist niet??? Ben heel benieuwd naar je verhaal, hoop dat je m wilt delen met mij ! Of in t topic, op via een pb kijk maar ffies Als ik weer ga testen ga ik dit x de kv 2 voor 5 proberen, lees er steeds meer over
Ja, het is wel bijzonder dat je er nu pas last van hebt, ipv direct na de bevalling. Dus dan zou het goed op een zwangerschap kunnen duiden. Maar ja, hormomen zijn wel rare dingen..! Wel spannend en ook vervelend dat je je er nog niet klaar voor voelt. Als het werkelijk zo is, zul je vast nog wel aan het idee gaan wennen. Al voelt dat misschien nu nog niet zo. Heftig zal het vast en zeker zijn, als je nog een heel kleintje in huis hebt, terwijl de tweede al komt. Ben erg benieuwd naar een volgende test. Ik blijf meelezen! Succes!
Ook aan de pil hier nog, en ja toch heb ik ergens het gevoel van hier klopt iets niet ! Ook men regels heb ik zo goed als niet gehad, half dagje ofzo. Uiteindelijk toch maar om een testje weest lopen die negatief aangaf. Maar blijf het maar raar vinden, en het misselijk zijn wordt enkel maar erger. En neen niet gewoon ziek, dusja weet ook niet goed hoe of wat nu. Volgende week normaal terug ongesteld worden, ga dat nog even afwachten dan zie ik wel. Laat het eens weten e daar?
Voorheen had ik een andere pil (microgynon) en na de bevalling aan de mini pil begonnen. Deze heeft dus geen stopweek!!! En ben er net 2 maanden mee bezig( eerste 2 maanden na bevalling geen sex gehad). Nu kan ik dus niet afwachten of mijn ongesteldheid uitblijft ja of nee omdat je gewoon blijft doorslikken wat ik overigens niet fijn vind. ja ik voel me erg dubbel nu, een broertje/zusje zou erg leuk zijn. dat t zwaar word omdat mijn zoon nog zo jong is dat terzijde, maar mijn woning is er zwaar niet geschikt voor!!! Hebben 1 slaapkamer en daar slapen we al met zijn 3en en commode en kledingkast vd kleine staan in de woonkamer. Dus een 2de kindje hier gaat echt niet lukken en woningbouw zegt dan niet: goh je krijgt andere woning. Logisch ook, iedereen moet wachten. Daarom hoop ik dat ik niet zwanger ben, want gaat echt niet lukken in deze woning en ik ben nog niet hersteld van mijn bekken. We wachten t maar even af en doen later gewoon nog even een test. Ik wil echt zeeer zeker nog meer kindjes, maar vanwege de woning lukt t niet, dus t is niet dat ik t niet wil, aankan etc etc Hou jullie op de hoogte meiden
ja hier ook een minipil, maar heb wel nog altijd mijn regels...ook maar raar. Nuja je ziet ook wel e cvkes