ovutesten donkerder voor NOD?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamavanbo, Dec 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hallo dames

ik weet het even niet meer.

ok je mag niet op ovutesten voort gaan als je denk zwanger te zijn.
    maar ik doe het toch :p

wat als de ovutest de ene dag dik negatief is, nauwelijks een tweede lijntje. en dat hij de dag erna wel positief is en elke dag donkerder en donkerder wordt tot dik vet positief waarbij de teststreep stukken dikker is dan de controlestreep.

zou ik dan een beetje mogen hopen?
    (ben ondertussen wel gestopt met ovutesten)

2. cybi

cybi Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,324
    0
    0
    Randstad
    Je kan ook een zwangerschapstest kopen... dan weet je het zeker... :D

3. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja weet ik hihi maar die was vandaag mega licht.
    je kan zo over het lijntje heen kijken

4. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

hoe is het nu met u?

weet je al wat meer?

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    nee nog altijd niets
    de testen blijven negatief
    na afleestijd een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje als je hem tegen het licht houdt.
    en toch worden de kwaaltjes sterker.

lief dat je er naar vraagt

6. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de huisarts al gebeld??

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Stippeltje nog niet nee

8. Alita

Alita Niet meer actief

zouden je testen(zwschapstesten) nu nietduidelijk moeten zijn, hoelang ben je nu al aan het testen!!!

Is het een streepje of een indroogstreepje, wil niet verkeerd overkomen maar mischien zie je graag een streepje?
    Heb dit zel ook wel eens gehad namelijk dat ik iets zag maar toen ik eens even realistisch tegen mezelf deed wist ik dat ik het graag wilde zien!!

9. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook eerlijk gezegd dat je misschien niet naar de huisarts wil.... Bang voor een teleurstelling... Nu nog de hoop hebben dat het zo kan zijn....
    Ik snap dat heel goed hoor, maar ik begrijp eigenlijk eerlijk gezegd niet zo goed waarom je jezelf zo in onzekerheid laat zitten...
    Als ik jou was geweest, was ik ALLANG naar de HA gegaan... Maar goed, we zijn (gelukkig) niet allemaal hetzelfde.
    Maar het lijkt een beetje of je excuses aan het bedenken bent waarom het wel zo zou kunnen zijn. (En je geeft aan dat je betwijfelt of de HA je een bloedtest wil geven: Dan bel je toch, dan weet je het!) Maar blijven gissen heeft geen zin, en er is al vaker gezegd: Hier op het forum kan niemand het je vertellen, de huisarts wellicht wel!
    Begrijp me niet verkeerd hoor: Ik hoop echt voor je dat het positief voor je uitpakt en ik wens je alle geluk! :)

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik weet dat het misschien niet slecht bedoelt is maar ik zal dit zelf wel beslissen wanneer ik naar de ha ga en wanneer niet.

ik zit ook thuis met een ziek meisje en mijn man staat in ploegen.
    tis allemaal zo makkelijk niet zoals jullie denken

en dat van de teleurtstelling met bloedtrekken, zo steek ik niet in mekaar hoor. tis nog maar ronde drie en heb al twee kids dus.
    wat komt komt

jullie horen het wel wat het wordt

11. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    en wat dat lijntje op de testen betreft, had ik blijkbaar verkeerd gezien. want als ik hem in het licht hield stond het volgens mij niet op de juiste plek.
    op die test van gisteren staat nu wel een lijntje op de juiste plek maar dus ver buiten de tijd.

ik bedoel dit ook niet slecht maar als ik vragen heb dan stel ik ze hier gewoon en dan kan je misschien wel raad geven maar puchen is niet leuk.

12. Alita

Alita Niet meer actief

weet je wat het is en ik zeg het je eerlijk...je komt wanhopig over.....ik snap niet dat je het jezelf aandoet maar dat moet jij weten natuurlijk we zitten hier maar achter een comp natuurlijk...

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt meid!!!

13. assie74

assie74 Lid

Nov 8, 2009
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mamavanbo

Probeer gewoon de clearblue digitaal. Ik vond het ideaal, geen getuur naar streepjes, want ik heb vorige week ook te vroeg getest. Gewoon, misschien hard, gelijk waar het op slaar. Misschien wel wat duurder, maar geen onzekerheid meer!

Wat betreft de ovulatietesten: ik heb vorige week dat ook geprobeerd, maar bij was die negatief! Ik ben wel zwanger nu (gisteren getest). Ik geloof er dus niet zo in, gezien mijn praktijk.

Succes!:)

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    wanhopig?????????
    hoe kom je erop?
    ik heb al 2 kids hoor, tis niet mijn eerste.
    ik zal niets meer vragen, je zal het wel zien hoe het loopt
    er zijn er hier andere hoor op het forum

15. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    He mama van Bo.... Waarom reageer je nou zo?
    Blijkbaar zijn er meer meiden hier die zoiets hebben van: Waarom blijf je gissen?
    Dat is niet om vervelend tegen jou te doen, maar gewoon om jou uit je onzekerheid te halen!
    Het is allemaal goed bedoeld, maar als je iets vraagt of schrijft, zijn mensen vrij om te antwoorden...
    Je vraagt toch naar hun mening?
    En als iemand die dan geeft, of mensen geven advies, en je doet er dan niks mee (waar je overigens helemaal vrij in bent!) dan kun je soms wel bepaalde reacties verwachten...
    Iedereen heeft het beste met iedereen voor, ook met jou!
    En iedereen bedoelt het positief.
    Ik hoop dat je je niet aangevallen voelt, want zo is het absoluut niet bedoeld, maar je moet soms ook kunnen incasseren...

Nogmaals: Ik hoop het allerbeste voor je en duim voor je dat het positief voor je uitpakt! :)

Liefs

16. Alita

Alita Niet meer actief

ik zeg hoe je overkomt....ik bedoel hoelang ben je nu al bezig met ben ik zwanger of niet, en dat door een ovutest die positief is!!
    Je zwangerschapstesten blijven echter negatief en toch blijf je gissen...
    Soms moet je ook accepteren dat je mischien niet zwanger bent..
    Inderdaad precies zoals stippeltje het uitlegt, het is niet aanvallend bedoeld maar ik heb tot nu toe met je mee gedacht maar je blijft bezig op deze manier..

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    als ik ni zwanger ben ga ik daar heus niet wakker liggen hoor
    kan allemaal goed bedoeld zijn maar kwam zo niet over

18. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

Oct 14, 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meis,

Volgens mij doe jij je veel stoerder voor dan je in werkelijkheid bent!
    Ik kan me niet voorstellen dat je zo nonchalant bent en je 'er niet van wakker ligt' wanneer je niet zwanger bent, want je uit je spanning en onzekerheid hier al dagen!
    Het komt een beetje over alsof je in de "kong-fu" houding staat, klaar om je te verdedigen!
    Dat is zo jammer, want het kost je zoveel negatieve energie!
    (Niet goed voor je evt. beebje!)

19. Alita

Alita Niet meer actief

Nou je moet eerlijk zijn dat je er best mee bezig bent...
    Maar je moet er wel tegen kunnen als hier dames zijn die je proberen te vertellen dat je mischien niet zwanger bent. Een positieve zwschapstest vertelt jou dat je zwanger bent niet een positieve ovutest, daarbij was je zwschapstest toch negatief?

20. Alita

Alita Niet meer actief

Ik hoop in ieder geval dat je snel meer duidelijkheid krijgt!!!!

En dat die duidelijkhied een positieve zwschapstest is....

Alleen zie ik erg vaak dat er dames zijn hier als ze overtijd zijn zonder een posi zwschapstest ervan uit gaan dat ze zwanger zijn.

Share This Page