Hallo dames, Morgen is mijn NOD en vandaag was KV test neg. Ik heb zelf heel sterk het gevoel dat ik ZW ben, verwacht dus geen .... Ik begrijp van alle verhalen dat KV testen heel goed zijn. Wanneer is nu het beste om deze testen te gebruiken? Het is natuurlijk anders bij elke vrouw. Ik zou graag jullie ervaringen willen horen om te voorkomen dat ik elke dag voor niets test. Alvast bedankt voor jullie reacties! Liefs,
Ik heb hem deze ronde gebruikt 1 dag voor NOD en die gaf een dikke rose streep aan. Ook bij mijn vorige zwangerschappen gaf de Kruidvat test al vóór NOD een positieve uitslag. Succes met testen
Ik teste 4 dagen voor nod positief met middag urine. Maar er zijn ook vrouwen die pas laat positief testen. Er valt dus niets over te zeggen. Zolang je nog niet ongesteld bent kan het nog. Tot die tijd kun je testen zo vaak je wilt.
Bedankt voor jullie reacties! Het is dan minder gunstig dat ik nog neg. test. Blijf nog even vasthouden aan de theorie dat bij elk vrouw ander is. Nu maar hopen dat ik niet ongesteld word!
Ik heb vandaag 3 dagen voor NOD positief getest met kruidvat 2v5 maar inderdaad het is bij iedereen anders.. Ik hoop voor je dat die van jou ook snel positief is! Over 2 dagen nog is proberen
Hi, Van harte gefeliciteerd! Wat leuk voor je. Zolang ik niet het gevoel heb ik dat ongesteld ga worden, hou ik hoop
Ik had met middagurine 3 dagen voor NOD een duidelijke streep op de kv2v5, maar het is bij iedereen verschillend. Zolang jij niet ongi wordt kan het altijd nog, ik duim voor je.
Ik testte voor mijn NOD al vet positief, op 13 DPO twee even donkere lijntjes. Maar weet je, de een is de ander niet. Het hangt een beetje af van wanneer het vruchtje is ingenesteld want dan wordt HCG aangemaakt. Dus het is echt nog even afwachten! Maar je hoeft de hoop nog niet helemaal op te geven hoor.
Bedankt voor jouw positieve reactie! Ik keek net op jouw profiel. Wat zwaar voor jullie! Veel sterkte! Liefs,
hier 3 dagen na nod pas getest.. knaltest!..met middagurine maar verschilt echt bij iedereen hoor! wacht het nog even af!
Bedankt voor al jullie reacties! Het is heel fijn om niet alleen te weten dat het voor iedereen verschillend is, maar ook de ervaringen te horen Nog geen ......, wanneer het zo doorgaat ga ik na de kersdagen weer testen en dan maar hopen +
als ik uitging van 28 dagen heb ik pas 2 dagen na nod licht positief getest met kruidvat 2 voor 5 en als ik uitga van mijn langste 31 dagen heb ik op nod licht positief getest succes