ervaring DA eigen merk & CB+ test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Monieqje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    hey

Heeft er iemand ervaring met de DA eigen merk & CB+ zwangerschapstest?

Want ik heb gisterochtend een da test gedaan en leek licht wat te zien. Nadat die opgedroogd was zag je iets duidelijker een licht roze streep. En vanmorgen heb ik een CB+ test gedaan en daar kwam direct een hele lichte + op.

Ik moet er wel bij mij vermelden dat ik aan de microgynon 30 pil zit en gisteravond heb ik mijn laatste pil ingenomen...ik ben gaan testen omdat ik een tijdje geleden dacht een eisprong te hebben gehad (slijmprop en ongi gevoel, etc.) en nu heb ik iets beter zichtbare aders op mijn borsten zelfs aders die ik niet eerder heb gezien :( Plus de zijkanten van mijn borsten doen mega pijn. Ook af en toe rare steken in mijn buik etc.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    als je alleen een reactie op de da test had gehad, was ik niet overtuigd.. Die heeft nml het reactiegebied heel zichtbaar staan.
    Maar de cb is wel heel betrouwbaar..
    Anders doe je voor de zekerheid een cb digitaal MET indicator (die zijn gevoeliger.. aangezien je een lichte streep had)

Zou je er wel blij mee zijn als het zo is?
    (durf je niet voorzichtig te feleicteren nml)

3. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    ik heb ook met DA eigen merk getest....
    Bekijk bijlage 125087
    En deze test was dus positief!

Maar je kan altijd nog een CB met indicator doen voor de zekerheid
    succes!

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    waarom zou ze niet blij zijn?

ik vind de cb plus waardeloos sorry.

5. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik moet eerlijk zijn heb de cb + ook gedaan deze zwangerschap voor het eerst maar was er niet echt over te spreken.
    De vorige zwangerschap heb ik de cb met indicator gedaan, dat vindt ik wel een hele fijne test :D en de DA klopt bij mij ook wel, als ik niet zwanger ben blijft hij ook echt omo wit!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Plus-testen (waaronder de CB) vind ik eerlijk gezegd waardeloos. Je moet er namelijk goed op letten dat de verticale streep even breed is als de controlestreep.

Met de DA-testen heb ik goede ervaringen (voor een goed positieve test zie mijn album).
    Echter, bij de DA-drogist waarschuwden ze mij dat je deze test absoluut binnen de tijd af moet lezen. Na die tijd kan er namelijk een indroogstreep ontstaan (waarom ze die dingen dan verkopen.....).

Ik zou je adviseren de CB Digitaal (die aangeeft zwanger of niet zwanger) of Kruidvat 2 voor 5 euro te gebruiken.

7. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    thanks dames :D maar mijn streepje op de da test is niet zo duidelijk dat je hem zo goed ziet door het venster...bij de cb+ zijn de strepen even breed....maar wel heel licht
    Ik vraag me af of een cb digitale niet te snel is :(

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Anders wacht je nog "even" een paar dagen. Dan kun je de CB Digitaal wel doen. Sommige mensen hier zeggen dat de CB Digitaal trouwens niet eens zo heel veel HCG nodig heeft.

9. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Mijn ervaring met CB+ is ronduit slecht. Geeft vrijwel altijd licht positief aan, ook als je dus niet zwanger bent.
    Ik heb geen ervaring met DA-testen.

Ik ben wel redelijk tevreden geweest over CB-digitaal.

Succes, Monieqje

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    omdat ze schrijft dat ze aan de pil is;) en dat die je niet omdat je wel zwanger wilt worden;)

edit.. ik zie nu pas de banner van de ts.. dus ik heb niet goed gekeken...

Deel Deze Pagina