Predictor?

Discussion in 'Zwangerschap' started by yasmiine, Nov 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    Aangezien ik deze week door familie omstandigheden de dokter niet had kunnen bezoeken en de symptomen maar duidelijker en duidelijker worden, heb ik toch even snel thuis een test gedaan maaaar..

het streepje dat verticaal zou moeten zijn, zag ik heel duidelijk horizontaal:S ik heb met predictor getest.. eerst dacht ik dat ik het me inbeeldde, maar ook mijn zus zag duidelijk een horizontaal streepje..

wat betekend dit?

t loopt ook nooit een keertje op rolletjes:(

Yasmiine

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dat is wel heel vaag! Ik ken deze test niet maar er moet een verticaal streepje staan?

Ik zou nog een test doen (ander merk anders) dan weet je tenminste zeker of je zwanger bent of niet

3. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    Ja echt heel raar was het.. maar je zag heel duidelijk een streepje!
    horizontaal alleen dus:s
    maar ik ga morgen gewoon zeker weten naar d edokter
    dit heeft al veelste lang geduurd voor mij!
    bedankt!

Yasmiine

*heb net even op internet gezoct, en er zijn meer meiden die klagen over een horizontaal streepje bij de predictor ipv een verticale.. er staat alleen niet bij of ze uiteindelijk zwanger waren of niet.. toch raar*

4. Ellen291982

graag gedaan meid! Succes morgen bij de dokter. enne..hou je me even op de hoogte of je zwanger bent?

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zou een goedkope halen bij de kruidvat die zijn gevoelig en duidelijk! die van predictor zijn totaal niet gevoelig en onduidelijk en anders digitaal ;)

6. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    tuurlijk!
    na al die weken moet ik soms even mijn ei kwijt dus ben blij met de steun hier!
    bedankt

Yasmine

7. bahar23

bahar23 Actief lid

Aug 30, 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    daarom zou je beter die van clearblue halen die is echt veel en veel beter..ik had al een pos uitslag met 3w4d..ik heb er eerder ookal klachten van gehoord..

8. Ellen291982

Clearblue was voor mij ook helemaal goed! Als je toch naar de dokter wil kun je daar ook wel testen het is maar wat je liever wilt.

9. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    Oke bedankt!
    morgen even testen met clear blue en anders meteen naar de dokter..

had nog een vraagje, heeft het gebruik van de pil invloed op de test-uitslag?

Yasmine

10. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    klopt, ook hier met 3 weken getest met cb. Lees er trouwens altijd goede verhalen over. Wel vaag van dat lijntje zeg,

Laten we hopen dat je zwanger bent!

11. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Dit heb ik ook met de predictor gehad! Het was een horizontaal streepje ipv verticaal.
    Ik heb toen nog een test gedaan van de kruidvat en die gaf aan dat ik niet zwanger was....dit was dus daadwerkelijk ook zo, want dezelfde dag werd ik dus nog ongesteld...

12. yasmiine

yasmiine Lid

Oct 13, 2008
    27
    0
    0
    Oeii :(
    dacht dat het toch iets zou kunnen betekenen..
    afwachten nu..
    bedankt xxx

13. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Hi,

Heb ik ook gehad, en wel zwanger.. Er zijn een aantal testen van predictor in omloop die fout zijn geproduceerd volgens mij..

x

14. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

May 20, 2008
    3,051
    1
    0
    In m'n huis
    Het kan bij jou ook anders zijn he! dit was bij mij zo! ik wil je geen valse hoop geven... :confused:

Test gewoon nog een keer met een andere test en dan heb je zekerheid en anders even naar de huisarts!

Succes!

15. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Nou, eigenlijk zijn ze vrij duidelijk die predictor testen...

een horizontaal streepje (het controle streepje) vormt een min, ( - ) en dit betekent dus dat je niet zwanger bent. Zodra er een verticaal streepje door heen staat wordt het een plus ( + ) wat betekent dat je wel zwanger bent. Daarnaast heeft predictor een extra controle streep er naast.

Dus als er geen verticaal streepje door heen staat, is de test negatief. Er moet wel een horizontaal streepje en een controlestreepje staan, want anders is de test ongeldig.

16. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    mijn huisarts vertelde,als je een streepje horizontaal hebt staan,is de test niet goed uitgevoerd
    mischien had je de staaf iets te veel in urine gedommeld,of te lang?
    kan van alles zijn denk ik
    even nieuw testje halen van ander merk en komt dan vast wel goed

17. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Bij elke andere test zou de test niet goed zijn geweest. Predictor werkt alleen anders. Je hebt een horizontaal streepje EN een controle streep nodig voor een negatieve test,

een horizontaal streepje EN een verticaal streepje EN een controlestreep voor een positieve test.

Als je geen horizontaal streepje hebt, of geen controle streepje dan is de test niet goed.

Als dit te moeilijk is, dan gewoon een ouderwetse test kopen met "gewone" streepjes.

18. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik vind predictor ook niets, geef mij maar clearblue of die goedkoopste van het kruidvat. Ik testte al positief met 3 weken en 5 dgn

19. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

Jan 17, 2008
    298
    0
    0
    Ik vond de predictor juist heel goed! Smaken verschillen he.. Bij mij werkte die uitstekend, heb daarna nog wel een test gedaan van clear blue omdat ik het niet geloofde.
    Het handige aan die predictor vond ik dat je hem kan bewaren, dus dat is wel leuk.

Share This Page