Wanneer van te voren testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by PurpleRain, Nov 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PurpleRain

Nov 9, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ik heb een vraagje.. Ik heb drie weken geleden sex gehad en moet pas rond 15 november menstrueren.. Kan ik nu al testen of moet ik echt wachten tot 15 november of erna????

groetjes

2. Jottie82

Jottie82 Lid

Oct 19, 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Met sommige testen kan je 4 dagen voor je NOD testen..

Xx

3. PurpleRain

Nov 9, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Jottie bedankt voor het snelle reageren! Ik heb net die test van de kruidvat gehaald (2 voor 5 euro). Misschien ervaring mee?

groetjes

4. Jottie82

Jottie82 Lid

Oct 19, 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja toevallig wel, net een paar dagen geleden gedaan. Hihi en ben zwanger! :D Ik ken mijn cyclus alleen niet dus heb maar gewoon getest toen ik zin had. Maar hoor dat ze erg betrouwbaar zijn.. ;)

Xx

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

als je alleen drie weken geleden een keer sex hebt gehad en je hebt je nod op de 15e zou ik nieteens een test doen want de kans dat je zwanger ben is zo klein...

6. PurpleRain

Nov 9, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd:D!! fijne zwangerschap ja ik hou het ook allemaal niet bij enzo maar ik dacht rond de 15e weer ongesteld te worden maar ik zie het allemaal wel!

als je alleen drie weken geleden een keer sex hebt gehad en je hebt je nod op de 15e zou ik nieteens een test doen want de kans dat je zwanger ben is zo klein...

Hoezo is de kans heel klein?

7. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Eisprong is zo'n 14 dagen voor NOD.

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Ben het met JuJu eens...als je pas 15 november je nod hebt was nu 3 weken geleden nog lang je eisprong niet...

x

9. PurpleRain

Nov 9, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahaaa okay bedankt!! ik ga toch wel voor de zekerheid testen je weet het maar nooit he!!

xxx

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    tuurlijk! hoop moet je altijd houden!
    maarre..hoe lang is jouw cyclus als ik vragen mag?
    x

11. PurpleRain

Nov 9, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij is altijd 28 dagen alleen weet ik nu niet zeker of het weer zo is want dus een weekje na de gemeenschap had ik een driedaagse (lichte) bloeding wat ik normaliter nooit heb dus ik ga er wel van uit dat als de test negatief is rond de 15e me nod heb.

xxx

12. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Het zegt helemaal niks, uit onderzoek is zelfs gebleken dat die 14 dagen voor je nod bij de meeste vrouwen niet eens klopt. Dit kan verschillen van cyclus dag 8 tot ongeveer 10 dagen voor nod!

groetjes Setje

13. PurpleRain

Nov 9, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is inderdaad bij iedereen anders.. ik heb ook is gehoord dat vrouwen ver daarvoor zwanger zijn geworden dus alles kan

xx

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ja en vooral bij jou is het nu anders dus je moet wel zwanger zijn :)

Even serieus...
    Ik zeg niet dat je niet zwanger kan zijn MAAR dat ik de kans heeeeeel erg klein acht als je voor cyclusdag 9 en na cyclusdag 15 (uitgaande van een 28dagen cyclus) sex hebt gehad.
    Inderdaad alles kan!
    En wat dat betreft spreek ik uit ervaring want mij was 10 jaar geleden gezegd dat ik nooit kinderen van mezelf zou krijgen omdat ik geen eisprong had. Kijk eens in mijn handtekening... Vorig jaar was ik ineens plots zwanger! Dus ja alles kan maar kansen zijn zo minimaal, dat is wat ik wil zeggen...

Succes ermee in elk geval!

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Mijn punt is...
    Hoop er niet op en wacht af tot je nod voor je jezelf het hoofd op hol brengt.

16. PurpleRain

Nov 9, 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt gelijk ik laat me zeker niet gek maken en al te veel hopen wil tuurlijk wel dat het positief is maar time will tell! bedankt iedergeval:D geniet van je kleine

xx

Share This Page