ik heb een vraagje... hoop dat iemand mij antwoord kan geven. Als je ongesteld wordt, dan heb je toch een eisprong gehad?? Of kan het ook voorkomen dat je gewoon wel ongesteld wordt terwijl je niet ovuleert??
Dat klopt! Er zijn helaas vrouwen die denken gewoon regelmatig een menstruatie te hebben, maar uiteindelijk toch in de MMM belanden omdat ze geen eisprong blijken te hebben. En daarvoor dus medicijnen krijgen. Dat je dus ongesteld wordt, betekent dus niet automatisch dat je een eisprong hebt gehad.
Zo iemand was ik... Maar af en toe een eisprong... gelukkig was het dan onverwacht toch eens raak zonder MMM...
owww jeee... dus dat kan ook nog.... en hoe weet je dat dan zeker??? ik heb vandaag mn 14e dag maar ovutest (van de maand mee begonnen) gaf weer neagtief aan dus betekent dat ik komende 24-36 uur nog geen eisprong heb?? (heb vrij regelmatige cyclussen : 27, 28, 28, 28, 30)
Essie, maak je geen zorgen, gewoon afwachten, kan ook zijn dat je wat later in je cyclus je eisprong hebt! Dus gewoon nog even doortesten!
Je zou kunnen gaan tempen (google er maar eens op). Zodoende kan je (helaas) achteraf zien of je een eisprong hebt gehad en wanneer die heeft plaatsgevonden. Ovutesten zijn vaak ook nog eens onbetrouwbaar gebleken
bedankt suzannes ik zal inderdaad nog eens afwachten... maar het schoot opeens door mn hoofd en ging er ff niet meer uit...PANIEK!!! en astriddi ook bedankt!! is het echt zo dat ze onbetrouwbaar zijn?? das wel een opluchting haha. Wilde er ook niet aan beginnen en nu weet ik waarom niet omdat je er dan veel te veel op gaat letten!!grrrr