goede morgen meiden, ik hoop hier mn ei beetje kwijt te kunnen want ben erg bang voor een miskraam ofietsdergelijks. mn man en ik zijn sinds mei 2008 bezig voor een kleine en al 1,5jr in de mmm. op 28maart heb ik voor de 3e keer een cryo tp gehad (ivf) en had donderdag een HCG waarde van 82 in mn bloed. das niet erg veel zei de gyn maar voldoende voor een gezonde zwangerschap! die woorden en de hoogte van het hcg maakten me erg onzeker en bang dus heb er toen meteen 1 test tegenaan gegooid! deze was van kv en dus gedaan op donderdag avond! en zag een redelijke 2e streep!! maar voor mn eigen gemoedstoestand heb ik er vanmorgen weer 1 gedaan en tot mn grote verdriet lijkt die lichter dan donderdag! en ik had verwacht dat ie zou knallen!!!! kunnen jullie aub met me mee kijken?!?! er staan ook testen in mn album
hey meis. Ik kan je niet echt helpen...De test van de 14de is natuurlijk wel opgedroogd inmiddels en dan verkleurt ie wat waardoor het streepje donkerder lijkt. Ik denk zelf dat die vandaag net zo donker is en ik hoop het ook echt voor je! Probeer niet teveel te stressen al weet ik dat dat wel heel makkelijk gezegd is, maar dat is niet goed voor je kleintje. Ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden vandaag en probeer anders morgen een digitale test, die streepjes kunnen je helemaal gek maken. Sterkte!
Misschien heb je iets aan mijn testjes. 28 November, duidelijk, maar geen knaller en toen 5 dagen later mvm die ook niet heel erg knalde. En toch alles in orde, kijk maar naar mijn banner. View attachment 144724
hey meiddd geen zorgen he... je hebt die van de 14de in de avond gedaan, mischien is jou hcg in de avond wel iets meer dan in de ochtend.. met die van de ochtend kan je meer hebben gedronken die dag ervoor of mischien zelfs wel snachts geplast.. echt meid maak je niet druk doe er in de avond eens eentje zonder 2 uurtjes te hebben gedronken.. die van mij waren savonds ook donkerder dan in de ochtend.. en daarbij heb ik nooit een knaltest gehad.. komt goed.. vertrouw op je beebje en lichaam meissie... xxxxx cindy
bibi: thanx!!! tis net of ik mn eigen test zie hihi doet me zeker goed!!! babyhope: dank je meid!!!! ik moet wel zeggen ,..ik heb donderdag en woensdag zeeeeer weinig gedronken! ik drink niet veel namelijk! en toen ik hoorde van de dokter dat mn test positief was, ben ik vrij za meer gaan drinken! dus ik had gister wel veel gedronken! misschien daarom wat minder hcg! maar ik ga me niet druk maken! eerst lekker morgen mn bloed afwachten!! iig,...erg bedankt voor de reacties!!!!!
Meid, probeer je even niet zo druk te maken! echt niet doen hoor, zo maak je jezelf alleen maar gek bij mij wisselde ze ook qua kleur...zeker in het begin, je HCG schommeld nu nog heel erg, en zal er ook aan liggen of de urine meer of minder geconcentreerd is bij mij waren ze 's-avonds donkerder als in de ochtend...probeer je niet blind te staren op de kleur van die streep...ik kon er ook helemaal van over de zeik gaan en mocht op een gegeven moment echt niet meer testen van mezelf elke keer was de paniek van een lichtere test ook voor niks, want van inmiddels 22 weken zwanger van een enorm druk kindje je bent nu gewoon zwanger...en dat blijft de eerste weken spannend...dus ga je AUB niet onnodig ongerust maken met kleuren van strepen ik duim in ieder geval dat alles goed blijft gaan
lieve lieve meiden! heeeel erg bedankt voor jullie reacties!!! ben echt zo opgeknapt!!!! en ik heb net nog ff bij mn testjes gekeken,..die van vanmorgen heeft nu ook paar uur liggen drogen (4uurtjes) en zie t resultaat!!! (nou moet je niet van gedroogde testen uitgaan,..maar het gaat me alleen even om de vergelijking!! want die van donderdag begon ook heeeeeel licht!)
tot nu toe niks aan het handje...dit zijn gewoon mooie positieve testen meid.... probeer lekker te wennen aan het idee dat alle inspanning eindelijk beloond word mis gaan kan het altijd, maar daar gaan we niet van uit ik blijf voor je duimen dat het een plakkertje is en de waardes bij het bloedprikken ook netjes gaan stijgen in die tussentijd niet meer testen hoor ( zegt zij die er 16 gedaan heeft voordat ze het geloofde en gerustgesteld was )
whahahah pandora!! das een goeie!! maar ik ben heeeeerlijk aant ontspannen!!! heb net lekker in de zon in mn hangmat liggen slapen en ben in een super positieve zen ik heb gewoon mazzel dat ik me zo goed voel en een tot nu toe prachtige zwangerschap heb en morgen ga ik kanllen met mn hcg!!! durf iig mn banner weer te showen!! (Testjes zijn geen andere hor!! alleen foto is gemaakt na aantal uren drogen)
Hey SpannendeTijden! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik begrijp dat je nog erg onzeker bent. Ik denk dat je pas helemaal op je roze wolk durft te gaan zitten na de 1e goede echo. Dat had ik ook hoor, na mijn ICSI-behandeling. Wanneer heb je de 1e echo trouwens? Anders doe je ook even een Clearbleu Digitaal (eentje die aangeeft hoeveel weken je zwanger bent), als je dat aandurft.
be happy: ik durf de digitale (nog) niet aan!! ik krijg vandaag om half 2 mn bloeduitslag (ben vanmorgen extra wezen prikken) en als die goed is,..wil ik vrijdag of zaterdag wel aan de digitale! (vrijdag ben ik 6wk) ik heb mn eerste echo (tot nu toe) gepland staan op 3mei!!! dus vrij snel!!! zo te zien gaat het bij jou erg goed!!!!! lekker hor!!!! fijn om te zien! bedankt voor je berichtje! xxx