Help, wat moet ik hiervan denken?? Ik test de afgelopen 4 dagen positief, maar voor mijn gevoel zijn ze erg licht voor 20 dpo (vandaag) en ze lopen weinig op. Op de Kruidvat early zag ik gisteren (19 dpo) wel duidelijk een zichtbaarder kruis dan toen ik die donderdag (17 dpo) had gedaan. Wat denken jullie?
Ik vraag me ook af of je echt 20 dpo bent.. De dipsticks lijken wel echt positief maar die beide van kruidvat vind ik eigenlijk niet positief, vooral niet op 20 dpo.
Tsja, dat dacht ik dus inderdaad ook! Ze lijken wel echt positief, maar voor 20 dpo wel erg licht. Deze hele cyclus is een beetje raar gegaan, want ik heb van 10dpo tot 15dpo een bloeding gehad. Ik dacht dus dat ik ongesteld was, maar een week later dan ineens deze testjes. Hier nog een wat duidelijkere foto van de kruidvat test, want die was juist eigenlijk wat duidelijker dan de dipsticks vind ik zelf...
Voor 20DPO vind ik het niet heel goed uitzien… kun je morgen wellicht contact opnemen met de huisarts voor een bloedafname?
Deze test is negatief helaas. Ik vermoed dus dat de dipstick streepjes vals/indroogstrepen zijn en je nu op cd 10 zit ipv 20 dpo.