Hoi meiden, De titel zegt het al. We zijn terug na twee weken vakantie en ik kon voor het eerst weer testen (had de testen bewust niet meegenomen op vakantie). Nu is het streepje eigenlijk behoorlijk hetzelfde als vlak voor we weggingen of misschien zelfs een tikje donkerder (maar dat kan ook door meer geconcentreerde urine komen). Voor we weggingen moest ik ook laten prikken en was mn HCG 15, wat wel lijkt te kloppen bij de super lichte testen. Nu zal het dus nog steeds wel rond de 15 zitten. Is het niet raar dat het in twee weken helemaal niet lijkt te zijn gedaald? Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het dalen soms een paar weken stoppen en dan weer verder gaan? Ik mag pas begin volgende week weer bloed prikken van het ziekenhuis.
Als je eileider verwijderd is zou je toch ook zegen dat hcg nu onderhand weg zou moeten zijn , als het 2weken terug op 15 stond ... Ik weet nog bij mijn bbz waar de eileider gespaard is dat je og kans had dat hcg weer kon gaan stijgen omdat er een kleine kans was dat er nog restweefsel bleef zitten , maar dat kan in jouw geval niet .. Heb je intussen al bloed laten prikken ?