Hoe weet je zeker dat het een miskraam was?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nuage, 14 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik kwam er vorige week achter dat ik zwanger was. Wel wat lichte testen, maar de Clearblue digital was duidelijk, ik was zwanger! Maar helaas 4 dagen later kreeg ik bloedverlies en dit heb ik nu nog steeds. Ik ben er dus vanuit gegaan dat het niet goed zat en dat denk ik nu nog steeds hoor. Maar ik heb eigenlijk geen krampen gehad, wel 1 keertje een klein stolseltje verloren wat eigenlijk weinig voorstelde zag het bij afvegen, en verder enkel bloed. Wel veel bloed.

Het zal gerust een miskraam zijn, zeker omdat ik nog zo pril zwanger was hoef je denk ik ook niet zoveel te verliezen? Maar wat mij wel echt opvalt is dat ik helemaal geen buikpijn heb. Bij een gewone menstruatie heb ik dat wel namelijk. Als ik niet direct had getest was ik "gewoon" enkele dagen later dan normaal ongesteld geworden. Maar dan was het dus wel opgevallen dat ik totaal geen buikkrampen heb.

Hebben jullie na een vroege miskraam nog een keer getest om te kijken of het echt een vroege miskraam was? Of is dat eigenlijk onzin?

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een miskraam met 6 weken en was een flink stolsel verloren, toen wist ik het wel.
    Heb wel daarna nog getest, gewoon om te kijken of alle hormonen uit mn lijf waren.
    Was al bij de verloskundige geweest en die had al bevestigd dat mn baarmoeder leeg was.
    Ik zou nog wel even testen als ik jou was, bloedverlies alleen zou ik net te weinig vinden om op af te gaan.

3. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Ik heb vorige maand precies hetzelfde als jou gehad. Ongeveer 4/5 weken zwanger toen ik bloedverlies kreeg, maar zonder krampen oid. Ik heb toen een inwendige echo gekregen en daarop was niets meer te zien, volgens de gynaecoloog een vmk.

Sterkte!

4. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Ik heb na mijn miskraam en nadat het vloeien gestopt getest, om er zeker van te zijn dat de hcg waarde weer gedaald was en ik bij een mogelijke nieuwe zwangerschap zeker zou weten dat het een nieuwe zwangerschap is en niet nog hcg van de vorige.

5. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Hoi,

Ik heb in april ook een vmk gehad, weet zeker dat ik zwanger was. Testjes waren positief en had ook wat last van symptoompjes. Toen ik net 5 weken was verloor ik eerst weinig maar daarna veel bloed, dit heeft ongeveer 3 dagen geduurd. Daarna nogmaals een aantal testen gedaan en die waren alkemaal wit, clearblue gaf nu zelfs niet zwanger aan.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik had een vmk met 7 weken. Op de echo dezelfde dag omdat ik al dagen vloeide was niets te zien. Dus was al vroeg misgegaan. Toch verloor ik een flink stolsel wat duidelijk van het vruchtje was. Ik had nooit last en dit deed toch behoorlijk zeer, was er best ziek van. Toen het vruchtje los kwam had ik geen pijn meer.

Heb geen controle echo gehad omdat ik zelf het gevoel had dat alles schoon was. Wel een test wat laten gedaan, maar puur uit nieuwsgierigheid wanneer de test weer licht was.

7. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Wel raar idd dat je geen buikpijn hebt. Ik heb met 8 weken bloed verloren en wist zeker dat het fout was. 2 dagen later echo en toen zat onze Julia lekker te zwemmen. Ik wil je geen valse hoop geven maar het bestaat dat vrouwen blijven menstrueren ook al zijn ze zwanger. Als ik jouw was zou ik nog een test wagen en mocht die test nog mooi positief zijn verloskundige bellen. Heeeel veel sterkte en succes!

Deel Deze Pagina