Hallo, ik ben pas kort zwanger maar heb heel veel last van rommelende buik/darmen. Waar kan dat aan liggen? Daarmee samenhangend heb ik ook vrij vaak last van diarree zodra ik iets gegeten/gedronken heb. Wat kan ik hiertegen doen zodat dit minder wordt? Komt zoiets vaak voor bij zwangere vrouwen? Nog een andere vraag.. Ik heb best weinig zw symptomen. Heb alleen last van veel afscheiding en moe heid. Ben verder niet misselijk. Is dit een slecht teken mbt zwangerschap of hoef ik me nog geen zorgen te maken? Ben zo bang dat het niet goed is.. Hoop dat je me een beetje gerust kunt stellen. Groetjes, Baby4me
hoi, ja darmklachten horen bij de zwangerschap, oiv hormonen heb je last van diarree of juis obstipatie. Je daremen houden meer lucht vast en rommelen, is normaal, komt heel vaak voor. Het wel of niet hebben van zw.klachten of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt niet sover het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Weinig klachten is wel prettig voor je! Geen zorgen, gelukkig gaan de meeste zwangerschappen gewoon goed, onzekerheid hoort bij de eerste periode. Mirjam
Bedankt voor je antwoord! Fijn te weten dat het normaal is. Gelukkig heb ik er sinds vrijdag geen last meer van maar dat maakt me ook weer meteen onzeker of alles wel oke is omdat ik bijna geen kwaaltjes meer heb. Maar goed donderdag zullen we wat weten. Groetjes, Baby4me
hallo, ik heb nu opeens last van een beetje bloedverlies. zag een beetje in mn slip en bij afvegen een beetje rozig slijm. wat zou dat betekenen? ik heb wel gisteren 'geklust' maar heel voorzichtig gedaan en erna was er niks van bloedverlies te zien dus zou raar zijn als t daarvan komt na een dag toch? Ik hoop maar dat bloedverlies niet meer wordt.
hoi, het bloedverlies is waarschijnlijk wel van het vrijen, hoeft niet meteen daarna te komen, kan ook wat later pas loskomen. Geen zorgen, komt vaak voor. Mirjam
ik wilde even laten weten dat ik gisteren een mooie echo heb gehad van een embryo met hartaktie! Ben dus helemaal blij en opgelucht!