Eza juna sas babbii en de rest ik heb hier even het topic geopend op verzoek van beheer . Kunnen we hier verder kletsen Wel jammer dat mensen zomaar het onderwerp sluiten zonder dat ik de kans had dit nog even te vermelden. Juna Hoe ging de bloedtest
Nurrie wat vervelend zeg!! Is de bovenste ook van net? Daar zie ik duidelijk een streep... De onderste is inderdaad wit... En ook bloed... Alleen een veeg?... Pfff balen zeg...
Haha, even zoeken maar we zijn er weer!! Pfff, wat blijft het spannend voor jullie lieve meiden! Nurrie: wat ontzettend verwarrend! De bovenste streep is duidelijk, maar die daaronder is zelfs na goed turen streeploos! Melody en Eza: wel veel belovende symptonen! Spannend!! Juna: Hoe gaat het met jou? Hier alles prima! Zaterdag aangemeld voor Moeders voor Moeders, en gisteravond al de consulente op bezoek gehad! De 28ste mag ik beginnen. Ik was even bang voor de test, omdat ze zo snel al kwam had ik geen ochtendurine om te testen, maar van de avond. Misschien niet handig als je pas 4,5 week bent! Maar gelukkig direct een knalpositieve test. Volgende week naar de internist, en 7 januari mogen we naar de gyn voor de eerste echo. Ideaal dat dat al zo snel kan! Misschien wel het enige voordeel van de medische molen
Waaauw wat goed zeg!! Goed ook dat je moeders voor moeders gaat doen! Als ik zwanger ben ga ik dit ook zeker doen. Ooh ik ben zo blij dat jullie het gevonden hebben Pff kon in een keer niet meer reageren op die andere. Ben heel benieuwd naar juna haat bloedtest ik hoop zo erg op gowd nieuws
Sas wat klinkt dat goed allemaal! Ik ga ook zeker mee doen met moeders voor moeders, nu maar duimen dat ik ook zwanger ben.. Nog een paar dagen...☺️Ja ik ben ook heel benieuwd naar Juna haar test...
Heeej meiden ook ik heb jullie gevonden Een hcg van 0,5 lykt mij niet goed. Gent belt me in de namiddag. Begin langzaam wat bruin te verliezen. Fingera crossed zodat we toch meteen doormogen voor ronde nummer 3.
Oooh is dat niet goed? Wat sneu zeg ik baal voor je. Is er nog kans? Of zeggen ze gelijk dat wordt hem niet. Sneu hoor meid
Jeetje Juna klote, om het even zo te zeggen... Volgens mij is alles onder de 5 geen prille zwangerschap( kan het mis hebben hoor) ik ga nu maar voor je duimen dat je direct doormag voor de volgende ronde!! Dat zou een hele kleine troost zijn..
Jah tis klote. Had er al geen hoop meer op. Maar nu moeten jullie het waarmaken dames ik duim ook voor jullie
Had net bij het afvegen roze slijm... Zou dat nu nog een innestelingsbloeding kunnen zijn?.. Of word ik gewoon ongesteld?...ben zaterdag de 12e geïnsemineerd...pffff nu vind ik het echt spannend!! Zo bang voor mijn ongie nu... Had ook vlak voor dat slijm een zeurende pijn aan de rechterkant boven mijn lies... Heb normaal nooit slijm voor mijn menstruatie..
Eza ik durf er niks over te zeggen. By myn zoon had ik op wd 6 bij afvegen bloed. En nu weer op wd 6...... Hier heeft t zkh gebeld. We mogen meteen door voor de volgende tp. Ik verwacht dat myn ongi morgen wel doorzet en dan volgende week weer na belgie voor de echo [kyken wanneer ik me ei sprong heb] dan ook met de arts overleggen voor 1 of 2 cryos. En weet iemand hoeveel kans je eigenlyk hebt by t terugplaatsen van cryos uit de vriezer
Wat fijn dat je meteen doormag Juna, hopelijk is het snel raak voor je. Ik heb geen verstand van cryo's... Misschien iemand anders...
Wat ontzettend verdrietig juna, neem aan dat ze bedoelen dat je hcg 5 was? Een doorgaande zwangerschap is bij ons boven de 30 op NOD . Wel enorm fijn dat je door mag en hou ons op de hoogte!
Ooh wat sneu juna! Niet leuk dit. Ik ben blij dat je gelijk door mag maar toch blijft sneu. Wat ceyos betreft zou ik het niet weten. Eza Jeetje wat maak jij het spannend zeg! Ik hoop dat iemand hier meer van weet en je antwoord kan geven want ik ben er zenuwachtig van! Ik hoop het zo ontzettend voor je! Morgen we m gewoon testen toch? Ik heb vandaag action testen gehaald ben benieuwd morgen Succes dames
Het zag er zo mooi uit, maar ook hier de rode duivels en einde poging 11! Uiteraard ben ik erg verdrietig! Go melody, ik duim voor je test vandaag..