Voor mijn zwangerschap at ik heel gezond. Ontbijten met groentesshakes, lunchen met brood met avocado, savonds ook veel groente. Ik heb wel overgwicht maar at heel gezond. Nu ik ik veel minder maar veel ongezonder. ik heb minder honger en wat ik eet is zoet of vet of beiden. Laatst gelunched met taart! Kreeg er wel energie van Ben nog niet zoveel bijgekomen. Ik denk dat vitaminepillen mn redding zijn En nog zoiets raars. Ik heb geen zin om te drinken! Zooooo lastig, blijf vaak steken op een liter per dag. Ik zet de waterfles naast me maar het fietst er gewoon niet in. Zoete drankjes trouwens makkelijker
Hahaha ik herken mezelf hier echt in enige wat ik naar binnen krijg is vettig eten vooral patat en in ben ook opeens heel erg dol op mayo , mijn vriend stuurt mij aan om meer te drinken ik ben al helemaal geen water drinker maar ik moet nu wel !
De eerste 4 weken voornamelijk pizza 🙈 Oh, zo slecht maar zo lekker. Nu geen vreemde eetgewoontes meer
Ik had dat de eerste zwangerschap, zo misselijk en alleen eten of slapen hielp. Ik at net als jij voor de zwangerschap, erg gezond. Tijdens de eerste vreselijke weken ging ik over mijn nek van groente en nam ik vaak iets makkelijks. Een zak chips als avondeten bijvoorbeeld vreselijk vond ik dat en ik was al snel 10 kilo extra. Later ging ik over op gewoon eten, maar wel met voorkeur voor een broodje kroket en kaasstengels (eet ik anders nooit...). Dus genoeg slechte gewoontes haha! Dit keer gaat het beter. Nog geen speciale craving ontdekt maar dat komt vast nog wel.
Ik drink ook sinds ik zwanger ben veel te weinig en vooral kant en klaar drinken ipv normaal altijd water en thee. Eet ik normaal heel veel rauwkost en groenten, ook dat is nu voorbij. Ik hoop maar dat m'n lichaam de energie nodig heeft?
Ik at de eerste weken juist heel gezond. Was toevallig net een kuur begonnen tegen de vermoeidheid. En had een paar weken lang drastisch de snacks en zoetigheid verbannen. Nu eet ik overdag nog steeds gezonde dingen, maar in de avond schrans ik me een ongeluk met alle vette en zoete zooi die ik in huis gesmokkeld heb.. echt zo slecht. Drinken gaat hier ook moeizaam. Voorheen dronk ik graag koffie bij het ontbijt. Meestal wel 2 koppen zeker. Nu al een week of 5 dat ik het niet meer drink. Had ik bij mijn eerste zwangerschap geen last van, zover ik weet gewoon koffie gedronken. Moest me toen nog moeite doen om het een beetje te beperken. Nu dan maar een kopje thee. Verder staat me ook vrijwel alles tegen van drinken. Prik, zoet, gewoon water, warm, koud.. Bah!!!! Ps. Moet opeens denken aan chocolade kruidnoten! Ohh dat wordt een ramp! Daar heb ik me eerste zwangerschap ook onnozel aan gegeten (overigens ook als ik niet zwanger ben)....
Ik ben normaal gek op zoetigheid, koekjes, chocolade enz. Ik eet juist liever nu gezonde dingen ala paprika en komkommer. En oude kaas. Eet io nooit van de week had ik er trek in en het smaakte me zooo goed!
Ik eet smiddags alleen nog maar noedelsoep Vorige keer ook al. Heb maar een doos gekocht 😂 Kan ik voorlopig vooruit
Ik kon alleen maar denken aan frietje stoofvlees met mayonaise en frikandellen met mayo, echt zo slecht!
Ik heb t de hele zwangerschap al een beetje geprobeerd rustig aan te doen... En gaat goed! Nu 5kg aangekomen en 32+4, alleen zoveel zin in chocolade de laatste tijd... 😬
pannenkoeken en poffertjes en ook alles wat maar zoet is, al probeer ik het ook rustig aan te doen en wel gezond te blijven eten, maar dat is soms wel lastig! nu 22 + 1 dag en bijna 8 kilo aan gekomen :s
Of brood met pindakaas, kersenvlaai, snoep en joppie chips 😩 Normaal ben ik iemand die heel gezond en bewust eet. +8 kg nu met 32 weken bijna...
Melk! Ik drink normaal nooit melk maar nu wel 3 mokken per dag! Heb ook een week ofzo zoute drop aanvallen gehad.. Extra zoute waren alleen goed Hihi Nu niets meer, kilo's vallen mee gelukkig.. +4 tot nu toe
Wat een vreselijk topic heb nu nml zo n btj zin in alle dingen die hier genoemd zijn haha Hier normaal ook erg sportief en gezond eten. Ik nam liever frambozen als een zak chips. Nu.... Tonic Bitterlemon Frikandel Frietje stoofvlees Frikadel of saucIjzenbroodjes Pizza (ziek van geworden dus nu weer klaar mee) Tosti's Borrelnootjes Etc etc etc
Ik eet in ieder geval mijn gewone maaltijden met voldoende groenten en fruit, en als ik daarbuiten zin heb in andere dingen, dan mag dat wel. Gelukkig blijft de trek in ongezonde dingen aardig beperkt tot nu toe, dus op een beperkte hoeveelheid zoetigheid na eet ik gezond. Voorlopig vind ik wel dat ik wat meer aan mag komen.
Ik heb de laatste dagen totaal geen zin meer in aardappelen, brood en groente.. Alleen maar gerechten als pasta, lasagne, bami, noodles etc. 's ochtends en 's middags eet ik het liefst cornflakes en liters melk. Moet me er echt toe zetten om ook fruit te eten.
Omg ik heb dit ook...altijd gezond eten maar nu echt drop, chips, chocolade en zoet drinken...te ongezond😐😓
Gister gekookt voor 2 dagen en vanavond nog last minute met de kids naar de supermarkt voor pizza... Zucht 😅