Prednison

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Parelbaby, 7 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.793
    8.462
    113
    Vrouw
    Klopt, dat stond er idd nog wel op maar tegen mij is gezegd dat ze dat niet meer doen. Ik heb nog even voor je gezocht in m'n mail maar ik kan het zo snel niet vinden helaas... maar je kan het voor de zekerheid zelf evt navragen via de mail.

2. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Ik heb donderdag een gesprek dus dan ga ik gewoon aankaarten dat ik het wil, en ze proberen over te halen haha :$

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.793
    8.462
    113
    Vrouw
    Haha je kan het proberen. Succes donderdag! Met wie heb je het gesprek?

4. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Met dr. Biazar omdat ik anders te lang moest wachten, we willen misschien volgende cyclus de terugplaatsing al doen. Ligt er een beetje aan hoe ik me voel en de homeopaat meet altijd mijn stress + via accupunctuur punten, de vorige keer was mijn hele systeem overprikkeld dus als dat nog steeds is dan kunnen we beter even wachten, mijn stress was in mei 70% en nu 20% maar moet wel echt richting de 0%... Dus even spannend nog.

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.793
    8.462
    113
    Vrouw
    Ohja dat snap ik. Biazar is ook best prima, uiteindelijk denken alle 3 de artsen anders over verschillende dingen dus het is sowieso maar net wie je treft.

Parelbaby vindt dit leuk.
  6. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Met wie had jij het besproken? Dhr Cuypers?

7. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.793
    8.462
    113
    Vrouw
    Ja. Maar al wel een tijdje geleden, ergens in april ofzo. Hij vond dubbel progesteron in eerste instantie geen goed idee omdat je bij een teveel aan progesteron angstklachten kan krijgen maar hij zei dat dat voornamelijk zo is bij een dubbele dosering prolutex.. dus daarom heb ik er duphaston bij gebruikt ipv 2x prolutex per dag.

Parelbaby vindt dit leuk.
  8. Parelbaby

Parelbaby Actief lid

5 okt 2023
    311
    141
    43
    Vrouw
    Aaah oke, ik ben benieuwd donderdag!

Deel Deze Pagina