Hoi dames, wellicht tegen beter weren laten in. Maar is er nog iemand wakker die nog even zn ei kwijt wil en wil kletsen?
Joe ook wakker! Dochter is onrustig dus als ik nu mn ogen dicht doe dan staat ze geheid wanneer ik net in slaap ben gevallen naast me...wakker blijven is minder belastend dan knipperlichtjes slaap. Intussen maar aan t bijlezen, en aan t kijken naar laag hcg dingen. Beetje vage testen vandaag was de kruidvat WEER omo wit (CB wekenindicator was 1-2 op de 9e, kv was toen ook omo wit). Maar eens aan t uitvogelen of ik de drempelwaarde van de huidige kv kan vinden, CB zit kennelijk op 10. Kruidvat is staatsgeheim lijkt wel.
@nutts ja t loopt weer lekker vaag allemaal. Ik heb ook geen idee of ik gewoon traag hcg opbouw, normaliter test ik pas vanaf "6 weken" dan slaat elke test wel zo'n beetje uit zeg maar. Nu had ik eerder al kwalen en zocht ik een antwoord. CB was de enige die uitsloeg, kv bleef maar raar doen. Morgen eens een cb doen weer, kijken wat die er van maakt (ook twee bloedingen gehad). Ik wordt wel steevast twee weken teruggezet ookal is dat technisch gewoon niet mogelijk. Met een kind met een slaapstoornis weet je echt wel wanneer t gezellig was, die episodes kan je op 1 hand tellen in een jaar tenslotte daar is geen twijfel over mogelijk Als t maar geen BBZ is vind ik t wel best. Geen trek in nog meer gedonder, ben daar wel ff klaar mee na de vorige twee. Onze historie maakt een zwangerschap en bevalling al spannend genoeg, graag geen verdere aanvullende opties...
Was ook wakker, maar zie dit nu pas Wat rot dat je je zo alleen voelt @crienatje Hopelijk heb je even bij iemand je hart kunnen luchten.