Welke fles vervalt in principe als eerste weg na de 6-7 maanden? Een boterham dus de fles rond middageten? Of de fles in de middag als je een tussendoortje aanbied? (Ik bedoel dan dat de fles geleidelijk wegvalt en niet abrupt. En bovendien kan het ook bij 8 maanden, ben ff benieuwd )
Bij ons is eerst de fles van ons12.30 eraf gegaan.. hij eet nu brood met wat anders te drinken.. Je leest ook veel dat eerst de fles van 15.30 eraf gaat.. ligt er dus maar net aan Het kwam bij ons gewoon zo uit.. en idd rustig afbouwen
Wij hebben als eerste de fles van 15.30u eraf gedaan. We merkten dat hij van al zijn flessen steeds meer liet staan, toen gewoon een fles minder geprobeerd en dat ging eigenlijk meteen prima...
Bij ons is de fles van 12u eraf . 12u eet ze een hele boterham en dan om 14:30 een fles , rond 18u avondeten en om 19:30 laatste fles.
De reden waarom ik het meld is dat ze steeds moeizamer de fles van 15.30 drinkt en ook slechter eet. Heb m al verplaatst naar 15.00, daardoor eet ze nu beter avondeten maar het blijft klooien. Ze bijt op de speen, ze spartelt en drinkt steeds 2 slokjes. Hij gaat uiteindelijk wel bijna leeg. Misschien moet ik m vervangen maar weet niet door wat.
Hier ook de flessen van 12 uur en 16.00 uur steeds wat minder leeg dus uiteindelijk geprobeerd de fles van 16.00 uur weg te laten en het avondeten iets te vervroegen en ging gelijk goed. Hij krijgt nu wat lauwe thee en bijv nog wat brood of enkele keer liga, hij krijgt steeds ook meer dorst. Dronk hier eerst ook helemaal niks maar doet hij nu dus steeds meer. Je zou het gewoon eens een keer kunnen proberen tot hoever ze het red, ze geeft eigenlijk dus wel aan dat ze niet heel erg honger heeft.. aangezien ze ook echt met de fles aan het 'spelen' is.
ik kan m vervangen door wat griekse yoghurt of zo'n babytoetje van nestlé en kijken hoe het gaat. Brood vindt ze ook al erg lekker dus voorlopig hebben we weer wat om te klooien