Steeds als ik naar de wc ga om te plassen, en dat is op het moment best veel, heb ik bij het afvegen een soort slijmerige afscheiding erbij zitten. Sorry voor de details... Ik heb er wel eens wat over gelezen dat dit aan het einde van de zwangerschap normaal is, maar is dat ook al bij 32 weken zo? Herkennen jullie dit?
nee denk t niet ik heb t gewoon sinds ik zwanger ben gewoon slijmerige afscheiding, tijdens je zwangerschap heb je vaak ook meer last van afscheiding ik ben nu 20 weken en heb t ook hoor... t is geloof ik wat anders als er echt proppen uitkomen.... want proppen slijm kan evt lichte beginselen betekenen omdat je baarmoeder afgesloten zit met een slijmprop... anders de vk even bellen... ?
Meer afscheiding is heel normaal, zolang het maar niet jeukt of echt sterk ruikt (zurig of vissig). Het kan inderdaad zijn dat je echt een prop verliest, dat moet je wel even melden aan je vk
Nee, het is geen prop haha! Het is ook niet echt groen of bloederig hoor, dus daar maak ik me sowieso geen zorgen over. Voorheen geen slijmverlies, wel wat meer afscheiding, maar dat is echt iets anders. Dit is net gelig snot haha, sorry! Maar vandaag is het al een stuk minder dan gisteren, het zal er wel gewoon bij horen haha!
ja hoort er gewoon bij! Ik heb het vorige week heel erg gehad en hoopte dat dit bij de start van mijn bevalling zou horen, maar de gyn zei dat dit gewoon bij de zwangerschap hoort en niet perse een bevalling hoeft te betekenen.
Jammer Heppie, voor jou zou het wel heel fijn zijn als het een teken was, dat het zou zijn begonnen! Nu nog steeds geen tekenen van een beginnende bevalling? Succes en ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!
Ik heb sinds een week ofzo precies hetzelfde! Had wel altijd wat afscheiding, maar nu meer slijmerig. Volgens de VK niets om me druk over te maken.