Bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama079, 31 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    k ben vandaag 9 weken en 5 dagen en heb het idee dat ik een gigantische buik heb gekregen sinds dit weekend (sinds vrijdag weet iedereen van de zw schap) Ik weet dat dat nog niet van de baby komt, maar hij is echt aanzienlijk gegroeid en ik lijk veel langer zwanger dan ik daadwerkelijk ben. Mijn buik trekt ook heel erg, dit herken ik wel van mijn vorige zw schap maar dat was pas na 20 weken. Ik voel aan beide kanten bij mijn ribben al e.e.a. trekken en onder in mijn liezen en achter mijn schaambeen heb ik steken. De ene keer zijn de steken er de hele tijd en de andere keer komen ze bij een verkeerde beweging. Het voelt gewoon een beetje vervelend.

Mijn vragen zijn nu:

Kan dat trekkende gevoel al zo hoog in de buik zitten, terwijl de bm nog achter het schaambeen zit? En kun je de groei van je buik nu al zo goed voelen? Hoe moet dat als ik straks veel langer zwanger ben?

De pijn in mijn liezen is dat bandenpijn? Moet ik het nu rustiger aan doen? Ik verlies ook meer afscheiding dan normaal (wel wit). Wegens een extreme vroeggeboorte de vorige keer, heb ik nu meer kans op weer een vroeggeboorte. Dus moet sowieso wat rustiger aan doen

Herkent iemand dit?

2. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Ik heb idd rechts onder mijn ribbenboog ook echt pijn soms is het ff weg en dan is het er weer.... Ik dacht eerst aan mijn darmen maar ik weet het ook niet het blijft maar terug komen en het is wel mijn derde zwangerschap misschien dat het daarom al zo vroeg trekt? Ik weet het ook niet.....

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb ook wel pijn en opgeblazenheid gehad in het begin, waarschijnlijk kwam dit door mn darmen!
    Ik deed zowiezo rustiger aan omdat ik super moe en misselijk was!
    Bandenpijn had ik voor het eerst rond een week of 20.

Deel Deze Pagina