Hoe werkt dat pendelen nou???

Discussion in 'De lounge' started by Marijke1985, Jul 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik vraag me af hoe dat pendelen werkt en waar je dat kunt vinden... Ik wil graag gependeld worden voor wanneer me kleine pop eruit komt :rolleyes:

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

als je sonja of katootje een pb-tje stuurt kunnen zij voor je pendelen!
    Anders zoek even hier op de site op 'pendelen'.

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ehhh Sonja??? :rolleyes:

4. sweetangel100

Ik ken haar ook niet haha :)
    Ik weet alleen dat zij pendelt ;)

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hmmm kan het niet vinden hoor... :(

6. sweetangel100

Sonja kun je vinden door te zoeken in de gebruikerslijst.
    Verder als je gependeld wil worden door haar, dan moet je haar een PB'tje sturen!

7. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Als je op de zoekfunctie klikt en dan sonja in typt
    Dan krijg je een rijtje topics
    De 3e van boven "het leven zit raar in elkaar" die moet je openen
    Daar staat sonja bij

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    hmmm ok... ja kon haar juist niet vinden in de gebruikerslijst... :(

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Haaa ik heb haar gevonden en een pbtje gestuurd! :)

10. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Volgens mij kun je ook op een huis, tuin en keuken manier pendelen. Heb ik laatst gedaan met een collega. Je hangt dan een naald aan een draadje. Vervolgens steek je je linkerhand uit met je duim naar buiten. Iemand anders moet dan de naald langs duim en wijsvinger op en neer laten gaan. Vervolgens boven je handpalm houden. Als de naald rondjes gaat draaien wordt het een meisje. Als de naald van voor naar achter gaat een jongetje. Dit zal vast niet de officiele pendelmethode zijn maar leuk is het wel.

Ik zou een meisje moeten krijgen...over 4 weken weten we of dat klopt

Succes!

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    ja maar ik weet wel wt het wordt.... Ik krijg een jongen... Wil alleen heel graag weten wanneer hij zou komen volgens een pendel.. ;)

12. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Hoi Meiden,

Heb even wat gekopierd van een ander topic. Staat ook omschreven hoe je zelf kan pendelen.

Een van de meiden op deze site schreef:
    Iedereen kan zelf pendelen: ik heb het ook gedaan en bij mijn drie eerdere zwangerschappen is het uitgekomen. We hebben nu drie zonen en bij deze zwangerschap geeft de pendel een duidelijk signaal van een meid aan. Ik ben benieuwd, maar eigenlijk weet ik het al. De pendel heeft nu vier keer drie jongens en 1 meid aangegeven.

Ik zal het uitleggen hoe het moet:
    pak een draad (dunne draad) en je trouwring of een ander persoonlijk sieraad.
    Neem de draad tussen duim en wijsvingen van je ene hand en houd de pendel boven de rug van je andere hand. Laat de ring langs je hand strijken, stel jezelf een vraag waar je het antwoord zeker op weet. Is dit antwoord ja, onthoud dan goed welke beweging de pendel aangeeft boven je handrug. Heen en weer, rondje, zijwaarts??? Zo kun je weten wat de beweging van de pendel betekent.
    Bij mij was heen en weer een jongen en een rondje een meisje.
    Ja is op en neer. naar me toe en van me af en nee was heen en weer, van links naar rechts dus.
    Bij elke vraag die je stelt beweeg je de ring/sieraad langs je hand (zijkant...), dan houd je de ring boven je handrug (ondersteun je elleboog, anders beweeg je teveel zelf) en wacht af wat de pendel doet tot hij weer stil hangt, je beweegt de pendel weer langs de zijkant van je hand en je kunt de volgende vraag stellen....

Zo pendel je, tenminste dat is één van de manieren.

Neem wel echt een persoonlijk voorwerp, anders zit de energie van een ander er nog in. Voorbeeld; vriendin van mij heeft mij laten pendelen met een ring van haar, die de trouwring van haar vader was geweest. Ik pendelde eerst haar kinderen en daarna die van haar vader, ze schrok zich rot, want ze dacht echt dat het bij drie kinderen zou blijven (haar man is gesteriliseerd, hahaha). Later bleek het te kloppen met de kids van haar vader...

Het geeft niet de absolute waarheid, maar als de energie oprecht is en zuiver, dan kan het een goede richting geven van de toekomst.

Maar!!! De toekomst staat redelijk vast voor iedereen, maar er bestaat ook nog zoiets als toeval, dus 100% waarheid kan de pendel niet geven.
    Zie het als iets leuks!!!

Hoop dat jullie er iets aan hebben.
    Veel plezier.

Liefs Jodi

13. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bij de vraag of ik in het dorp woon waar ik woon, gaat de pendel op en neer. vraag ik dan of ik zwanger test morgen dan gaat ie op en neer en draait ie rondjes...???

14. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    n nu deed ik nogmaals en "vroeg" ik weer van het dorp en of ik 21 was en of me vriend 21 was {wat dus niet zo is!} en daar geeft "ie" allemaal goede antwoorde op...
    toen "vroeg" ik of ik positief testen zei hij tot mijn verbazing er JA op en toen ik vroeg of ik negatief testen "zei" hij NEE!!!!

hahaha ik ben benioeuwd joh!

15. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    he ik snap dan niet hoe je kan weten in welke maand je zwanger wordt. Moet je dan alle 12 maanden opnoemen en kijken of ie ja of nee zegt?

16. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    denk van wel jah! {maanden opnoemen!}

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb voor mezelf gependeld vorige maand....volgens de pendel was ik zwanger...niet dus want ik werd zelfs 2 dagen te vroeg ongi... :cry:
    Ik heb Sonja voor me laten pendelen en daar houd ik het maar bij....dat maakt me al nerveus genoeg namelijk... :)
    Want volgens haar pendel is het deze maand raak..... ;)

18. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Anniek volgens mij kan het gewoon niet missen hoor!! :D

Share This Page