Whahahaha Het zal je maar overkomen! Ik had er zelf op af gegaan; ongeacht de krassen etc. Dat zou het laatste zijn wat de kat ooit gedaan had Ik bedoel; come on. Ik ben een kattenliefhebber en heb er hier zelf ook 3, maar als er 1 kat hier kapsones krijgt, krijgt hij met mij te maken hoor. Kom nou! Je laat je toch niet gijzelen door een kat? Wat denkt dat beestje wel? Dat het een tijger is? Gewoon bij kop en kont pakken en buiten smijten! Maar goed, de katten zijn hier sowieso ook mijn baby's en iedereen kan het goed met elkaar vinden en doet lief en dergelijke, gelukkig
Moet er ook wel om lachen haha, maar was er idd zelf op af gegaan, misschien gewapend met een nachtlampje ofzo haha
de politie bellen voor een kat, comeon. trap die deur in zodat die kat 4 meter verder tegen de muur aan klapt ofzo.. sjongeeee.
."....has a history of violence". Vraag me af wat die kat dan eerder heeft gedaan, gewapend winkels overvallen, dronken gevochten buiten de kroeg, vrouwen aangerand . Uhmm... het is een KAT . Hoe eng kan zo'n beest nou helemaal zijn? Vraag me af wat er met het beestje is gebeurd.
hahaha nou inderdaad, het is een kat?! 10 kilo is een flinke, maar deze hysterie van de eigenaars is volgens mij echt Amerikaans
Wij hadden vroeger ook zo'n kat.. zo agressief op het laatst dat mijn vader niet meer van de wc af durfde omdat de kat hem op stond te wachten haha.. (ik was toen nog een baby) Mijn ouders hebben die kat toen natuurlijk in laten slapen...