Hallo allemaal! Afgelopen week zijn we er achter gekomen dat ik weer zwanger ben!! verrast maar ook super blij! Alleen.... we hebben een zoontje van net 5 maanden. Wie o wie was ook zo snel??
Gefeliciteerd! Leuk hoor! Hier tussen de eerste en tweede 15 mnd, tussen 2e en 3e zit 16 mnd en tussen 3e en 4e 17 mnd leeftijdsverschil. Heel leuk hoor!
Gefeliciteerd! Ik denk dat het voor de kindjes later ook erg leuk is dat ze niet zoveel schelen, hebben ze heel veel aan elkaar!
Lijkt me idd ook heel leuk als ze straks wat ouder zijn en lekker met elkaar kunnen spelen! Ik zit vooral met de praktische dingen in mn hoofd! Maar het zal vast allemaal goed gaan komen! Nu eerst gaan genieten!
Gefeliciteerd! Tussen mijn dochters zit precies 16 maanden. De eerste 3 maanden vond ik heeeel zwaar want de oudste moest enorm wennen aan de situatie en de jongste was heel huilerig. Nu gaat het een stuk beter en merk ik dat je echt meer kan gaan genieten. De oudste is dol op haar zusje dus dat worden over een tijdje echt beste vriendinnen denk ik. Het is niet makkelijk maar wel heel leuk!
Gefeliciteerd!! Onze jongen is nu bijna 7mnd...en de 25e positief getest! Dus eigenlijk ook wel snel!!
Gefeliciteerd!!!! Hier zit tussen de eerste wee 14 maanden Tussen 3 & 4, 12 maanden en 8 dagen. Mijn jongste is net 1 en nummer 5 is onderweg. Zit straks 18 maand tussen. Begin is zeker heftig. Maar het word zo snel makkelijker. (En richting puberteit opeens ook weer snel lastiger ) Hier zeg ik altijd: iets is pas een probleem als je er zelf een probleem van maakt. Die beren op de weg verdwijnen als je er voor staat. Fijne zwangerschap
Ik kwam er na ruim 6 maanden achter dat ik weer zwanger was. In het begin ook even schrikken en we moesten er ook wel even aan wennen. Mijn dochter en zoon schelen 15,5 maanden. In het begin was het wel zwaar maar nu is het supergezellig en ze hebben al best veel aan elkaar en hebben de grootste lol samen