pregnly 5000 (sorry als ik verkeert zit)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door 25012010, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25012010

25012010 Niet meer actief

hallo meiden heb een vraagje

ik heb 17 januari pregnly gehad van 5000
    en ik heb vandaag getest om kijken of pregnly uit me lichaam(dag 8 ) van na het eisprong(19 jan)
    en het is Spierwit en heeeeeeel licht moet je wel scheel van kijken
    om iets kunnen zien maar kan goed zijn dat ik het graag wil zien :)

maar goed het is negatief en heb met getest met dipstick...
    en ik mag pas 4 feb testen .. maar kan ik nog krijg krijgen om zwanger te zijn of niet meer... en kan goed zijn dat mn hormonen laat doen starten ..maar me gevoel zegt : volgende ronden je wordt binnekort ongesteld... zucht zo vervelend is dat ...ik ben ook bang dat ik te weinig pregnly heb gehad ..eerst had ik 10.000 en nu 5000
    wat zit er verschil in?

pardon voor lang uitleg wil alles liefste in 1 x vertellen maar typen gaat moeilijker dan praten iedergeval bedankt voor berichtje xxx

2. 25012010

heb getest met digitaal en helaas niet zwanger 8 dagen voor de test dag nu afwachten op de duivels...

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    IK wil je geen valse hoop geven maar je hebt denk ik echt te vroeg getest hoor!
    Je kunt pas 4 dagen voor nod een positieve test krijgen en je zit nu nog 6 dagen voor nod toch? En als je traag HCG aanmaakt test je pas op de dag zelf positief.

Pregnyl halveert per dag dus als je op 17 jan 5000 IE hebt gekregen is dat rond de 26e uit je bloed en dan test je dus negatief.
    De gevoeligste testen worden pas positief bij hcg van 25 of meer...

19 jan eisprong is testdatum 2 febr (14 dagen na eisprong) dus dan heb je nu nog te vroeg getest denk ik.

Ik zou 30 jan nog een keertje testen als ik jou was...en dan om de dag tot NOD.

En dan in ieder geval met ochtend urine!

Heel veel succes!

4. 25012010

dankje voor berichtje noeki :)

kan het zo veel schelen Wow...dat wis ik niet ...hmmm ik zal 31 jan testen in de ochtend want ik had straks een testje gedaan met de digi zwangerschap...

bij me dochtertje kwamen veel te laat achter dat we zwanger waren was al over de helft toen we achter kwamen dat ons meisje heel snel komt...

maar ik zit ook in de MM en ik heb al paar keer mee gemaakt dat ik na mijn Nod nog niet ongesteld was wat belijkt ik had cyste dusja ben ik beetje bang voor ... maar ben benieuwt of er wonder besta

nogmaals dankje voor berichtje xxxx

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En? Weet je wat meer?

Deel Deze Pagina