Hoi! Mag ik deze als positief beschouwen? Vandaag gedaan om 13:30 en het teststreepje kwam al op voor de controlestreep. Ik zit nu op dag 99 na stoppen met de pil.
Als je het mij vraagt,is deze test positief of zit hier tegenaan. Test je regelmatig? Probeer vanavond er nog eens te doen is deze nog donkerder , dan is het vanaf die test 1 a 2 dagen dat je ei springt. (normaal gesproken) maar volgens mij kan je dit geheel alleen vast stellen of je ei springt door een echo.
@MamaSelina Ik test nu weer sind 10 dagen ongeveer en vandaag voor het eerst zo donker, de rest van de dagen niet tot nauwelijks een streep gezien
Ja dan komt je ei eraan ik zou nog even vanavond een testje doen of morgen ochtend. Maar als je het mij vraagt is dit je piek of zit je hier tegen aan en kun je dus rond de 24/48 uur ook je daadwerkelijke sprong hebben. Dus dan zou dinsdag 1dpo kunnen zijn.
Ik heb nog niet weer getest aangezien de testen op waren, als deze positief waren wanneer zou ik dan kunnen beginnen met zwangerschapstesten?
Ik breek even in ik heb in december ook deze testen gebruikt. De test streep moet even donker of donkerder zijn dan de controle streep. En zo zien die van jou er uit. ik had op 30 december een positieve ovulatietest en op 31 december heb ik iui gehad in eigen cyclus zonder hormonen. Van het ziekenhuis moest ik 15 dagen later testen. Hopelijk help ik je hiermee een beetje
En toch zou ik proberen nog even door te testen. Je zegt dat je al 90 dagen wacht op een positieve ovu test? Hier wel eens gehad dat hij bijna positief was ( hij kan nog donkerder maar hoeft niet hoor!!) en de dag daarna was hij lichter om vervolgens de dag daarna weer donkerder te worden. Toen was pas mijn echte piek!
Een paar jaar geleden ben ik ook gestopt met de pil, toen had ik een cyclus van 107 dagen.. ik denk dat dit wel mijn eisprong is geweest
Dit was mijn positieve action van de week. 2besure knalde enorm, deze dus wel minder maar nog steeds een behoorlijk donkere test streep. Die van jou vind ik er heel vergelijkbaar uitzien, dus ik denk dat die ook positief was.
Dit waren die van mij vorige maand, die van jou is positief maar ze kunnen echt knallen. Heb je nog door getest?