Hey meiden, Ik heb maandag 7 juni Pregnyl 10.000 gespoten, maar ik kan nergens vinden wanneer het nou echt je lichaam uit is. Op de ene website staat 10 dagen, andere weer 12 dagen en weer een andere site 14 dagen... Schiet niet echt op dus. Weet iemand hoe het nou echt zit en na hoeveel dagen het echt weg is? Of zou dat ook weer voor iedereen anders zijn. Bedankt alvast.
Hoi anja, Mijn dokter vertelde dat ieder lichaam het anders afbreekt enige hoe je er achter kan komen is door te testen en dan kijken welke dag het er uit is. Succes!
hoi anja bij mij zat pregnyl 10.000 12 dagen erna nog steeds in mijn lichaam dus het is bij ieder zeker verschillend in ieder geval succes ik zal voor je duimen
Bedankt voor jullie antwoorden meiden. Ja het is bij iedereen anders blijkbaar las ik al... Nou ja afwachten maar.
... en het kan ook per keer nog wisselen. De eerste keer was bij mij na 8 dagen de test negatief (10.000 eh); tweede ICSI had ik op dag 12 na de pregnyl nog steeds een licht lijntje op de test, twee dagen later wel negatief.
Ongeveer 12 dagen. Soms is het eerder uit je lichaam, maar als je minimaal 12 dagen aanhoudt zit je altijd goed.
ik heb ook een pregnyl vraagje... zaterdag iui2 gehad en net als vorige keer beginnen 2 dagen later mijn borsten op te zetten en vreselijk pijn te doen. Komt dat dor de pregnyl? Vorige keer kreeg ik zo een hoop hierdoor. Had altijd zere borsten voor ongi maar sinds mijn mk in januari niet meer gehad. Heb altijd een hele gelijkmatige lf van 14-15 dagen. Nu werd ik na 1e iui de avond van 10 dpo ongi, zh telt dan vanaf dag erna. weten jullie of je lf veranderd door pregnyl? alvast bedankt! xxhelena
Helena; Die pijnlijke borsten kunnen heel goed van de Pregnyl komen ja. Deze ronde had ik nergens last van, maar de vorige keer heb ik ook vanaf 2 dagen na Prengyl tot mijn ongi met pijnlijke borsten rond gelopen. Of je LF verandert kan ik je niet vertellen, weet alleen dat die van mij 13 dagen is sinds we in de MMM zaten.
hoi Dames... Zit nu ongeveer 9 maanden in de mmm.... Dan denk je dat je alles inmiddels weet.... Toch niet..... Na een paar maanden aansukkelen met Clomid en tamoxiphen hebben ze besloten maar met iui te beginnen. Nu me zelf aan het spuiten met Lucrin en Puregon. Deze maand 4e iui gehad, en net weer ongesteld geworden. Wat is dat toch elke keer een domper.... En dat terwijl ik vanmorgen een test in handen had met een licht positief streepje. Het verward me dan ook dat ik nu lees (en dat niemand mij dit verteld heeft) dat Pregnyl in mijn lichaam kan blijven? Dus dat "positieve" streepje is dus Pregnyl?! Ik ben zo ontzettend verward weer en eigenlijk weet ik niet waar ik het moet zoeken. Mag wel morgen weer beginnen met spuiten.........