traag werkende schildklier man / onvruchtbaar

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vlindertje13, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
    Haillo,

Misschien dat iemand mij kan helpen met het volgende:

We weten al ruim een jaar dat mijn vriend onvruchtbaar is. Niks gevonden met onderzoeken waardoor het komt, er is totaal geen zaad te vinden in zijn sperma. We hebben onze kinderwens even aan de kant gezet om te bedenken wat we nu willen.

Mijn vriend voelde zich de laatste weken/maanden steeds depressiever worden en hield opeens heel veel vocht vast in zijn handen. Na meer vage klachten is hij toch even langs de huisarts gegaan die hem doorstuurde om bloed te laten prikken.

Uitslag: een te traag werkende schildklier!

Op internet opgezocht en daar staat dat je dus onvruchtbaar kan worden met een te lage schildklierhormoonwaarde.

Hij heeft nu medicijnen gekregen die hij waarschijnlijk zijn hele leven lange moet slikken.

Mijn vraag is: wordt je schildklier niet getest bij het onderzoek naar onvruchtbaarheid?? Hij heeft zoveel onderzoeken gehad vorig jaar waaronder ook bloedonderzoek! En natuurlijk de belangrijkste vraag: kan hij door medicijnen weer vruchtbaar worden??
    Dit zou natuurlijk geweldig zijn, dan zijn de wonderen de wereld echt nog niet uit haha!

Kan iemand mij helpen met mijn vragen?
    Alvast heel erg bedankt

Groetjes
    Vlindertje13

2. Vlindertje13

9 nov 2008
    65
    0
    0
  3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Geen idee, ik zou het ook wel willen weten.....

Deel Deze Pagina