Hallo, Ik heb een cyclus met hormonen gekregen. Dus vanaf dag 1 ben ik met progynova begonnen. Op 21 oktober heb ik de cryo terugplaatsing gehad en ik moest vandaag op dag 27 bloedprikken. Mijn hcg waarde is 32 dus positief. Maar zit ik dan ook echt op dag 37 dus drie weken en zes dagen of moet ik het anders zien?
Gefeliciteerd! Ws ben je nu ongeveer 4 weken, dus jouw aanname van 3,6 kan kloppen. Je cryo wordt na je eisprong teruggezet. Afhankelijk van hoe oud hij is 3 tot vijf dagen. Uitgaande van vijf zat je dus 21 oktober op 5 dpo. Nu op 27 oktober dan op 11 dpo.
Nou zwanger... ik ben al sinds zaterdag aan t testen maar mijn streepje word niet duidelijker dus ik weet het niet hoor...
Wat zeiden ze in het ziekenhuis dan van jouw hcg bij deze termijn? Hcg verdubbelt elke 2 dagen en je bent nog geen 4 weken, dus een knaltest is dan eerder uitzondering dan regel. Ik zie streepjes en je bloed is gemeten, dus vooralsnog ben je zwanger. En voor 11 dpo zijn dit prima streepje hoor. Moeilijk he dat wachten
Ze zei het is licht positief ofja positief. Maar domme eend die ik ben ik ben gaan zoeken op internrt en daar staat als je een lage waarde hebt dat t vaak niet goed gaat. Mijn medicijnen is ook verhoogd naar 5x progynova en 4 x 2 bollen utrogestan dus 1600 op een dag! Het is zeker moeilijk maar ik mag niet klagen ik heb maar 1 week hoeven wachten ipv de normale twee. Ik wil gewoon duidelijkheid! Ach ik kan me er druk om maken maar het veranderd niets en die twee dagen wachten kunnen er ook wel bij
Haha ok. Ik hou hoop! Heb ook even gekeken maar het streepje van vandaag is donkerder dan die van gisteren. Dus ik ben gewoon zwanger!!!