2bsure early dipsticks

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Cookies, 7 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Hoi allemaal!

iemand hier ervaring met de testen van 2bsure? Ik heb ze hier al een hele tijd voor de zekerheid op voorraad liggen maar kan online weinig (recente) ervaringen vinden.

ik had daarjuist zo iets raars! Ik voel me al een paar dagen een beetje raar; met vlagen misselijk, brandende tepels, iets pijnlijke borsten en ongelofelijk moe. Ik dacht ik doe voor de zekerheid een test. Mijn app zegt dat ik 10 dpo ben maar ik verwacht zelf eigenlijk net 5/6 dpo te zijn (ovulatiepijn). Nog een beetje vroeg dus eigenlijk. Toen ik de test deed en opkeek zag ik duidelijk 2 lijntjes, vrijwel direct. Na 3 minuten was alleen de controle streep nog zichtbaar! :eek:

Ik ga momenteel uit van valse test (en test morgen ochtend nog een x) maar ben wel errrg benieuwd naar jullie ervaringen met dit merk

2. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Heb je een foto van de test?

Ik had 10 dpo een dusdanige tuurstreep dat ik me in bochten moest wringen om hem te zien :roflmao:

3. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Het moest tussen de bedrijven door( lees jengelende peuter & dreumes :roflmao:) dus heb geen foto gemaakt. Was ook totaal flabbergasted xD ! Als ik nu kijk is hij spierwit..

ik ga morgen maar met ochtend urine gelijk testen! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen teste ik ook in de middag Ruim voor nod al positief, vandaar de keuze.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Een streep wat weer verdwijnt binnen afleestijd is negatief.
    Waarschijnlijk lichte het "fabriekstofje" op door de vloeistof maar is er geen hcg gevonden, waardoor er niks bleef plakken ;).

Daarnaast is 5 dpo nog onmogelijk om posi te testen en op 6 dpo zou je op zijn vroegst een zeer vage streep kunnen waarnemen en niet duidelijk zoals jij zegt ;)

Ik zeg dus dat je (nog) niet zwanger bent.

5. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    We gaan het zien!
    Ik ben idd erg vroeg hoor, maar ook vrij onregelmatig in cyclus. Zéker sinds mijn spiraal verwijderd is 3 maanden terug.
    Gelukkig zijn die testen goedkoop en heb ik in bulk ingekocht ;)

Deel Deze Pagina