Hoi meiden ik heb even een vraagje ik heb deze ronde 150mg clomid geslikt. Afgelopen maandag had ik een f er was 1 eitje van 21 mm de gyn zei dat hij of maandag,dinsdag of woensdag zou springen. Ik heb vanaf maandag getest met ovu testen maar geen 1 positieve test Denken jullie dat ik geen eisprong heb gehad en dat het eitje is verdwenen? of denken jullie dat ik hem waarschijnlijk wel heb gehad maar dat de testen niet goed werkten bij mij? Of dat het eitje er nog zit en nu waarschijnlijk 29mm is? En weten jullie met hoeveeel mm eenn eitje met clomid springt?
hoi meid tja het kan meerdere dingen zijn het eitje kan heel groot worden voordat hij springt of de ovulatietesten werken niet goed. misschien toch even bellen naar de gyn de enige zekerheid krijgt je door een echo om te kijken of hij er nog zit of niet heel veel succes meid
Misschien is hij maandag al gepsrongen en dan zou je misschien zondag je LH piek al gehad hebben. Dan heb je met de testen je eisprong gemist, maar grote kans dat hij dus al geweest is.
Zou inderdaad heel goed kunnen dat je je LH piek hebt gemist. Voor zekerheid inderdaad echo vragen of bloedprikken. Hoop dat je je ei toch nog goed hebt kunnen benutten. gr vruchtje
Whaaaaaaaaaaa heb ik eindelijk een posi ovu test kan het nog steeds niet geloven had de moed al helemaal verloren d8 dat ik geen eisprong had gehad. Maar toch echt posi mounia heeft hem ook gezien zij zegt ook posi ik ben zooooo happy (en dat voor een ovu test) maar jah na 2 jaar nu is de vraag die ovu test geeft posi aan 24 of 48 uur voor je ei wanneer zullen we dan klussen vandaag morgen overmogren of anders