Om mijn topic positief af te sluiten: 16 dagen na de punctie 13 dagen na TP 8 cellig embryo, nog steeds oplopende testen. Inmiddels is de echo gepland. Zo onwijs spannend dit. Ik kreeg steeds minder vertrouwen in het proces omdat ik steeds slechter ging reageren op de maximale dosering hormonen en kijk nu......Zelfs met een lage opbrengst is het mogelijk!!! Ik wens alle vrouwen die in het het slopende fertiliteitstraject zitten heel veel succes en sterkte, geef niet op, hou vol!!
11 april! Ik kan het allemaal nog steeds niet bevatten. Ik zag het allemaal zo somber in, zoveel tranen gehad afgelopen maanden. Gaat echt even tijd nodig hebben denk ik!
Wat ontzettend fijn! En wat een herkenbaar verhaal. Gefeliciteerd! Als je zin hebt kun je mee kletsen in ons onderwerp: Zwanger na de MMM sep/nov
Dankjewel lieve Lisa!!!! Ik wens jou net zo veel geluk, ik duim heel hard voor je!! Volg nog veel van de zijlijn en hoop dat ik op een dag ook zo'n bericht van jou mag tegenkomen. Zet m op, hou vol!!! Liefs