zou het raak zijn ??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pluisjee, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Haaay ,

ik heb vanmiddag uit me werk getest. Ik dacht dat ik wat zag en heb de test open gemaakt. Ik zie toch echt een streepje maar wat zien jullie , het is wel vaag op de foto maar kreeg hem er niet beter op.

Het is ronde 5 voor ons , en heb nooit meer als omo wit gezien. Nu zie ik toch echt iets vaags. Het is 3 dagen voor nod dus ik weet dat er wel wat mis nog kan gaan.

Wie o Wie ziet ook wat !!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wat voor een test is dit?

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    oh ja het lijkt net of er 3 streepjes staan maar dat is in het echt , echt niet zo ik heb een stukje plas strip perongeluk los getrokken namelijk perongeluk en toen kwam ineens die 3e achtige streep wat eigenlijk niet in het echt te zien is.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

lijkt mij gewoon dat het opheoopt is daar op het eind....vooral omdat er eigenlijk nog een stukje strip hoort te zitten..
    Sorry kan niet goed zien of het streepje wel een tweede streepje is...
    Misschien de foto verderaf nemen dat is deze een stuk scherper?

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik zie een duidelijk streep alvast voorzichtig gefeliciteerd

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dit is een test van Predictor de normale .
    Ik weet dat die veel vals positief test daarom ga ik morgen de kruidvat halen 2 voor 5 en dan donderdag ochtend testen.
    In het echt is het geen pen streep of iets dergelijks maar echt een lichte dikke streep.

Ik ben zo bang dat die vals positief is he , ( mocht die al positief zijn). Ik had een paar testen van me vriendin gekregen die zwanger is die zij over was en dat waren deze. Dit was de laatste die ik nog had.
    Ik vind wel gek want heb in 5 maanden denk ik 6 keer getest met deze testen en nooit zag ik wat bij deze dus wel.

Spannenddddd;)

7. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    oh en dat zou best kunnen van dat dat van die plak strip is hoor dat denk ik zelf ook weet het wel zeker eigenlijk ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou de kruidvat 2 voor 5 euro kopen....

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zie wel een 2de streep dus een voorzichtige gefeliciteerd

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie hem ook!

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Lieve meiden , vanochtend de test erbij gepakt en ja hoor nog steeds twee strepen. Ik kreeg een warm gevoel van binnen hahah ;)

Maar ik ben zo bang ik lees zoveel nare verhalen over predictor dat ik heb besloten tot me nod te wachten ( die is vrijdag) en dan vrijdag ochtend ga testen met Kruidvat 2 voor 5.

Jullie horen zeker van me.

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Spannend!
    Succes meid!

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Dankjewel ik vind zelf ook zo spannend ben nog niet zo heel lang bezig nu 5e ronde ( wel 2 rondes al gestopt met de pil dus 7 maanden zonder pil) maar als het nu niet raak is moeti k weer terug naar de gynacoloog ivm lange cyclussen en late eitjes ;) Niet zo heel ernstig en omdat ik al vanaf me 12 jaar bij de gynacoloog loop ivm cystens mocht ik na 3 maanden al weer komen voor het eerst.

Morgen naar de kruidvat en vrijdag testen spannend....!!

14. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ga je dat echt volhouden:D
    knap hoor. succes

15. nancy31

nancy31 Lid

23 mrt 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb bij me 3 zwangerschappen positief getest met predictor binnen de tijd. nooit vals positief ja bhuiten de afleestijd maar dan moet je die zoiezo weggooien . ik ben tevreden over predictor hoor! dus ik zeg gefeliciteerd!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

preditor schijnt altijd een licht streepje te geven nancy?

@Ts spannend hoor....ik ben het meest benieuwd naar je kruidvat test want de predictor is een ***test ....

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    mijn test was ook van predictor en hij knalde er heel erg positief uit

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou predictor geeft wel degelijk valse positief, ik weet dat de man van een dame die hier op het forum zit ook positief heeft getest met predictor, ook op kraanwater geeft dat ding positief.

Zelf ook de ervaring gehad, een mooie duidelijke streep en een paar uur later gewoon ongesteld.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja de predictors zijn vaak lastig als je pas je nod hebt en lichte streepjes krijgt...het is ook overal te vinden op internet dat zelfs mannen streepjes krijgen met deze test...;)
    Het schijnt dat je erg vaak lichte streepjes krijgt die achteraf niks betekenden;)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dit bedoel ik;)
    Gewoon te erg dat je denkt zwanger te zijn en het is niet zo:(

Deel Deze Pagina