Hallo Ik wilde niet testen. Maar kon het niet laten. Ik zit nu op dag 8 na pregnyl en dag 7 na IUI. Mijn test is negatief. Wat zegt dit verder? Alvast bedankt
Dat de pregnyl uit je lichaam is en nu hopen dat jezelf nog hcg aan gaat maken. 7dgn na iui is nog wel erg aan de vroege kant.
Ik weet uit ervaring van een vriendin die testte dag 10 negatief en dag 12 positief. Dus het kan nog wel. Duim voor je.
Wanneer nu weer testen om teleurstelling te voorkomen? En zeker te weten of ik wel of niet zwanger ben? Wil niet te snel weer testen. En is het normaal dat pregnyl na 8 dagen uit je lichaam is?
Wat pregnyl betreft wisselt het heel erg per persoon wanneer het is afgebroken. Maar dat kan geen kwaad.
Het klopt inderdaad dat 5000 IE na een dag of acht uit je lichaam is, gezien de halfwaarde tijd. Ik zou pas weer testen als je rond je NOD zit, dus over een dag of 5. Succes!
En heb je weer getest? Ik zit in zelfde schuitje .... Kan niet wachten tot mag testen... Ik moet nog zeven dagen wachten. Heb je al nieuws? Hoop dat het gelukt is bij jou!!
Wat naar ilja! Niet leuk. Geef de moed niet op. Het is zwaar vooral dat wachten maar wij blijven proberen 💪
Net gebeld met het ziekenhuis en die zeggen dat ik vandaag 12 dagen na pregnyl zit en 11 dagen na IUI. Hele andere berekening dan mij. Afwachten meer kan ik niet
Dan zit je vandaag 11 dagen na pregnyl Heb je de iui op 24e gehad? Dan zit je 10 dagen na iui. En ben je dus 9-10 DPO. Ik denk dat het ziekenhuis de datum verkeerd had. Je eigen berekening klopt dus
Nou fijn dat je hetzelfde denkt als mij. Ik ken mijn cyclus zo goed. Ik ken mijn eigen lichaam ook heel goed. Al houdt het me nu wel voor de gek. In het ziekenhuis is het even snel, snel, snel. Zolang ik niet ongesteld ben kan het nog zegt mijn man. Dat is waar natuurlijk. Maar onbewust kun je de menstruatie nu ook tegen houden. Maar de test die ik hier heb bijgevoegd van vandaag ziet er niet hoopvol uit vind ik zelf. Of verwacht ik nu teveel van een test en kan alles nog?
Als ik eerlijk ben vind ik hem ook lichter dan de afgelopen dagen helaas. Ik hoop dat hij toch nog gaat oplopen de komende dagen. Hoe lang is je lf normaal?
Nee hier 4 onder elkaar. Ziet er niet goed uit. Ik ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden. Denk wel dat ze anders nu waren opgelopen. Moet het nu los laten en dan zie ik wel wat er gaat gebeuren. Pfffff jammer Ik heb altijd een cyclus van 26 a 28 dagen 9 maart was mijn 1ste dag laatste menstruatie. Ik heb vreselijk last van mijn rug.
Je zit pas 9-10 dpo dus ze kunnen zeker nog gaan oplopen hoor . Stel dat je cyclus deze keer weer 28 dagen is dan is je nod op 6 april en heb je een lf van ca. 12-13 dpo. Is je cyclus weer 26 dagen, dan is morgen je nod en heb je een lf van 10-11 dagen. Ik zou nog even wachten tot zondag en dan nog een testje doen. Dan zit je op 13 dagen na pregnyl en op 11-12 dpo. Als je zwanger bent zou je dit wel op een test moeten zien Succes!!
Wat fijn dat je zo positief blijft. Zolang ik niet vloei is het nog mogelijk. Ik dacht zelf maandag nog een keer testen als ik niet ongesteld ben dan met ochtendurine. Wel bedankt voor je uitleg dan snap ik het allemaal iets beter. Lief dat je reageert doet me goed. Wat is dat wachten toch moeilijk en slopend. Ik hoop snel meer duidelijkheid te hebben. En natuurlijk het liefst een knal test, maar dan moet er wel een wonder gebeuren.
Graag gedaan meid! En hoewel ik vrij nuchter (soms wellicht iets hard) kan overkomen door mensen niet "blij met een dooie mus" te maken, hoop ik toch altijd dat mensen snel zwanger zijn. Ik zal voor je duimen