vanaf wanneer onrhouding als vrijdag iui is?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Morgenochtend heb ik weer een fm dus dan weet ik meer wanneer de iui is maar ben vooruit aan het kijken.. want vanaf wanneer moet je partner dan onthouding hebben als ik bv vrijdag de iui heb. Vandaag al of vanaf morgen?

Ik loop alweer een tijdje mee in de mmm maar de eerste keer iui dus best spannend allemaal.

2. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Ze adviseren gemiddeld 2-4 dagen, alles daarbinnen is ok.

3. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons adviseerde ze 2 dagen onthouding. M'n vriend z'n zaad is verder ook gewoon goed. Soms doen we ook wel een smaak n dag onthouding. Dan zeggen ze in t ziekenhuis dat dat ook niet erg is zolang het maar in mij zit zeg maar haha.

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Vanmorgen in het ziekenhuis geweest en vrijdag half 12 de iui. Ik heb hwt nog gwvraagd en vanavond mag nog wel gemeenschap maar morgen niet.

Zo spannend.

5. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Juist dat wilde ik net zeggen, zoals het ook het meest ideale is om de dag klussen. De dag voor de iui niet, daarvoor geen probleem, alleen maar goed voor de productie.

Succes! En ga de dag zelf daarna wat leuks doen samen, dat neemt de druk en spanning weg ;)

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gisteren de eerste IUI gehad. Men, wat was ik ze uwachtig. Gewoon voor het onbekende hoe het allemaal zou gaan. Maar het is echt reuze meegevallen en heb amper wat gevoeld van de eendenbek. De hele middag nog wel wat krampen gehad en gisteravond begonnen met utrogestan. En nu..misselijk :(

Er waren 90 miljoen zwemmers dus hopelijk kan ik over 2 weken zeggen dat het een goede vrijdag was;)!

7. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Hi shally, heb jij ook al zo snel last van misselijkheid. Ik ben gisteravond ook met utrogestan begonnen en ben nu ook al wat misselijk. Ik dacht al dat ik het me verbeelde haha

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    ShallY succes met wachten! Wanneer is je NOD nu?
    Je moet utrogestan innemen, maar is jouw bms is niet zo goed dan? Rietje waarom gebruik jij de utrogestan?

Wij gaan deze ronde voor 2e IUI... Gisteren controle-echo en er waren geen overgebleven rijpe follikels te zien, dus we kregen een go. Heb vrijdag eerste fm... Vond de afgelopen ronde zwaarder dan ik had verwacht, had best veel last van m'n emo. Bijwerking van de clomid en ovitrelle? Lastig te zeggen...:) Deze ronde dubbele dosis clomid!

9. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mlady, de eerste 2 iui rondes vielen mij ook heel zwaar. Ik had vreselijk veel last van bijwerkingen. Ik was continu zo baas dat ik er zelf veel van zat te huilen. Nu heb ik dat vel minder last van, maar ik ben nu ook overgestapt van fostimon naar gonal f. Hopelijk went je lichaam snel zodat d bijwerkingen minder worden.

Ik gebruik utrogestan omdat ik tussen de 7 en 10 dagen na de iui al ongi wordt. Zo lukt het nooit om zwanger te worden.

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Precies hetzelfde als rietje, ik werd zonder utro ook al heel snel ongesteld. dus mocht ik het proberen met utro maar moet zeggen dat ik ook dan best al snel bloed begin te verliezen.

Ja rietje, ik was gisternacht zo misselijk. En gisteren heel de dag last gehad vsn krampen onder in m'n buik, denk van de IUI.
    Vandaag of morgen zal daar ook nog wel pijnlijke borsten bijkomen. Haha.

11. Rietje84

Rietje84 Bekend lid

7 feb 2015
    663
    174
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk het ook, ik had namelijk gister ook nog veel krampen. Dat zal de lucht wel zijn die ze ingespoten hebben. Misselijk is bij mij gelukkig over, voor nu tenminste haha. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik andere bijwerkingen krijg.
    Hor komt het dat je met de utrogestan nog steeds snel bloed? Is het even snel met als zonder utrogestan? Voor mij is dit de eerste keer dat ik het gebruik, dus ik ben benieuwd. Wat is jou dosis? Ik heb 3 mal daags 2 bolletjes.
    Sorry een hoop vragen haha

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Geen idee hoe het komt. Meestal is het nu na 11 dagen dat ik al bloed begin te verliezen maar volgens de arts kan dat nog, en is het niet om zorgen over te maken.

Ik gebruik nu 3 maal daags 1 bolletje. Als het deze rond niet lukt en het bloed verlies begint weer zo snel ga ik vragen om naar 2 bolletjes per keer te gaan.

Deel Deze Pagina