Goedenavond.. Afgelopen maandag heb ik een morula cryo teruggeplaatst gekregen in een natuurlijke cyclus. Nu moet ik vnv regelmatig niezen en heb ik daarbij pijnscheuten in m'n onderbuik.. Dit herken ik van mijn eerste zwangerschap, maar dan pas vanaf dat ik ook daadwerkelijk zwanger was (rond de 6-8 wkn ofzo).. Herkent iemand dit na een terugplaatsing?
Ik nies ook veel sinds paar dagen na terugplaatsing. En zie het resultaat Al dacht ik dat ik verkouden was maar door jouw berichtje ben ik na gaan denken. Ik nies alleen maar...ben helemaal niet verkouden. Zal symptoom zijn dan.
Oh ik bedoelde meer de pijnscheuten na het niezen.. Het niezen an sich zoek ik niks achter, ben ietsjes verkouden..
Geen idee eigenlijk, doe niet aan de officiële testdatum 😬 Denk dat ik donderdag weer ga testen, net als de vorige keer
Nou... Ik had ook een paar dagen na de terugplaatsing bandenpijn, heel apart. Dat ging daarna weer weg en kwam met 16 weken ofzo weer terug. Het was echt bandenpijn zoals ik het herkende van mijn eerste zwangerschap. Als ik had moeten niezen had ik daar ook pijnscheuten van gehad.