Lijkt me duidelijk toch? Voglens mij kan dit nooit van de pregnyl zijn! Voorzichtig feliciteren of nog niet??? Xxx Hypo
@ hypo, lijkt mij ook vrij donker voor een restant pregnyl! Vriendlief is nu op zoek naar een winkel waar hij op dit tijdstip nog een CB met indicator kan halen. Als die posi is, maak ik gelijk een andere banner Maar ik denk dat ik er misschien toch wel een beetje in geloof
Volgens mij ben je een beetje zwanger meid. Ik zou de CB nu niet doen. Morgen ochtend met het eerste plasje. Ik ben bang dat die test nog "niet zwanger" aangeeft terwijl je dat wel bent
Een beetje hahahahaha, dit is serieus niet meer van de Pregnyl hoor! WHahahhaah geweldig NEN!!! (had het al gezegd).....
nen87@ Meid ik ga je feliciteren Had vanmorgen ook nog een testje gedaan, het streepje wordt donkerder hier dus donderdag ook een CB doen... Hopelijk wordt het voor beiden verhuizen naar menopurbeeeebss
Hahahah geweldig! Die junk was ik dus toen ik met Progynova moest starten op CD1 en dat spul me eigroei blokkeerde . Dus moest soms weleens 300 IE spuiten en nog ging er niks groeien moet je nagaan hoeveel dat er waren. Erg leuk de foto haha.
Ja en dan groeide er dus niet eens een ei..... Kwam omdat ze me vanaf CD1 Progynova gaven en CD3 Menopur *remde de eigroei*.... Ach, het belangrijkste is: jij bent zwanger
WHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Wat geweldig zeg!!!!!! Ongelofelijk, beide in ronde 15 en eerste ronde menopur zwanger!!! Gauw door naar de mei-mama's meid GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!