Amper 2 dagen na tp roze bloedverlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tachake, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Vrijdag 19/04 had ik mijn eerste punctie en maandag 22/04 de tp van een 8-cellige embryo.
    Gisteren op 23/04 had ik de hele dag buikpijn en tegen de avond roze afscheiding bij het afvegen.
    Nu vandaag is dit nog steeds niet over. Af en toe moet ik naar het toilet om het te gaan afvegen omdat ik voel aankomen.
    Ik heb zo schrik dat dit niet goed zit. Bloedverlies kan nu toch niet goed zijn voor mijn emmy'ke?

Wie herkent dit en wil haar ervaringen met me delen?

2. Opzoek

Opzoek Lid

31 mrt 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit ook en was innestellingsbloed. Kan dus een goed teken zijn!

3. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Kan juist een goed teken zijn!

4. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Kan inderdaad innestelingsbloed zijn meis!! Ik duiim voor je!!!

5. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Wat fijn om te lezen dat dit goed kan zijn?
    Maar kan dit dan echt zo snel zijn??
    Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben en dat het een goed voorteken is!
    Bedankt meiden!!

6. Opzoek

Opzoek Lid

31 mrt 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou je ons op de hoogte? ;)

7. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Hey Opzoek,
    Ondertussen is de roze afscheiding overgegaan in bruine afscheiding. Dus oud bloed. Ben echt benieuwd wat voor uitslag dit gaat geven. Heb bloedafname 14dagen na de tp maar denk dat ik 14dagen na punctie toch ook wel even zelf al test ;) (volgende week vrijdag dus)

Allemaal best wel spannend nu. Het is de eerste keer ivf en ik weet echt niet wat te verwachten en wat goed of slecht is ;)

8. Opzoek

Opzoek Lid

31 mrt 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel spannend ja! Ik zou het echt niet weten. Wat jij nu hebt is een combinatie van mijn 2 terugplaatsingen. De eerst keer had ik niet dat roze maar gelijk bruin bloed wat overging in vers en dus niet zwanger. Achteraf denk ik dat ik te weinig medicatie heb gehad bij het helpen met innestelen zoals progesteron. De tweede x heb ik dus wel dat roze gehad maar niet het bruine. Je maakt het erg spannend hoor! Ik heb al na 5 dagen na terugplaatsen getest met een hele gevoelige test (via internet te bestellen). Mijn embryo was bij terugplaatsen al 5 dagen oud dus dat scheelt met gewone IVF (ik had PGD erbij). Succes!

Deel Deze Pagina