Nieuwe ZW test gebruikt!?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MrsP, Oct 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,Ik heb vandaag voor het eerst de Zwanger en kids midstreamtest gedaan. Volgens mij was ik iets de enthousiast, want die test liep behoorlijk over. Gelijk nog een test gedaan met dezelfde urine en op beiden kwam een streep binnen 2 minuten. Nu vraag ik me af of het een zwangerstreep is of een doorloopstreep. Op de bovenste test staat de streep ook iets meer naar links. Ik heb geen ervaring met deze testen, dus totaal geen idee. Vorige maan VMK gehad, dus zou super zijn als ik nu alweer zwanger ben. Ik hoor graag wat jullie denken! Foto's zijn met telefoon gemaakt, dus hoop dat het duidelijk is. Op de een of andere manier kan ik geen bijlagen of smileys meer toevoegen (terwijl er wel staat dat ik dit kan), dus heb de foto's in mijn fotoalbum gezet. Hoop dat jullie dan weten hoe je er moet komen.

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja die yest zijn positief hoor! Maar dan klopt je banner niet zeker?

3. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohhh hahaha nee die is van vorige maand. Hopelijk kunnen we opnieuw beginnen en gaat het nu wel goed.

4. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik zou zeggen: Positief!
    Ik denk dat bij de onderste test het stripje er niet helemaal goed in zit. Was net in een ander topic ook het geval.
    Toch klopt naar mijn idee de afstand tussen de streepjes wel hoor!
    Mocht je niet gerustgesteld zijn, kun je altijd nog een nieuwe test doen, maar ik denk niet dat dat nodig is :)
    Gefeliciteerd!

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Deze lijken mij positief hoor! Geen hcg meer van je miskraam? Gefeliciteerd!

6. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ja dit vroeg ik mij ook af eigenlijk..

7. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

Mar 20, 2013
    341
    18
    18
    Female
    Overijssel
    Ja, positief! zo was de mijne ook maandag.
    Maar wat al gevraagd is, kan het geen hcg meer zijn van je vmk?
    Zo nee, Gefeliciteerd!

8. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat kan niet, want toen heb ik nog een test gedaan en die was negatief. In het ziekenhuis testte ik toen geeneens positief. Dus lijkt mij sterk, maar zal nog niet te vroeg juichen ;) Zal zo nog eens een CB digital halen. Ik zie trouwens dat die zwanger en kids testen al met 10 mIU/ml positief testen. Dat is wel heel snel zeg! Dat is toch eigenlijk veeel te weinig!?

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Sorry hopelijk kun je nu zeker met een nieuwe banner goed van start met een mooie plakbeeb!

10. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

Nov 3, 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik zeg ook gefeliciteerd!

11. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ik heb voor de zekerheid ff de VK gebeld. Zij zegt dat, met zo'n vroege miskraam, de HCG na een week uit je lichaam hoort te zijn. Gynaecoloog zegt hetzelfde :) Net ff k2v5 gedaan en heb ik een licht streepje, even licht als voor mij vmk. Dus lijkt mij sterk dat al die tijd dezelfde hoeveelheid HCG in mijn lichaam blijft zitten. En ook de clearblue digital geeft 1-2 weken aan! :D Toch nog wel spannend, maar geeft me iets meer zekerheid. Wie weet met hoeveel HCG de clearblue positief test?

12. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

Aug 10, 2013
    1,803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Nou dan ben je echt wel zwanger hoor gefeliciteerd. Cb heeft 25 nodig om zwanger te laten zien

13. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Gefeliciteerd dan!! :)
    Fijn voor jou. Ik hoop dat alles goed gaat deze keer!!

14. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Gefeliciteerd. :)
    Dus je bent meteen weer zwanger geworden na je vmk?
    Heel veel succes met wachten op je eerste echo. Zijn altijd weer spannende tijden.

15. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt ja, meteen weer zwanger. Dank jullie wel! Over 3 weken eerste echo, erg spannend!

16. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

Share This Page