Lov23 sorry bedoelde het niet echt negatief naar jou toe, maar je was al de zoveelste hihi in dit topic.
Oh nou niet gezien zelf lees niet altijd alles denk dat iedereen het uiteindelijk alleen maar goed bedoelt.
ik zie het nog niet op de testen (wel die van kv trouwens, niet die van de action) we moeten dus nog even geduld hebben,
Vanochtend dezelfde streep als gisteren op de action. 1 verschil: gisteren kwam hij rond de 10 min, vandaag al na een paar minuten. Ik zal geen foto plaatsen want op die van gisteren zagen jullie ook niks In de middag ga ik een kv doen. Temp is wel nog meer gestegen! 11 dagen na pregnyl, 9DPO en 6 dagen na TP
Dat wordt een prachtig kaartje rogijuli, zie je ook geen verschil tussen de testen als je ze onder elkaar legt? Ik vind turen gewoon zo leuk hihi.
Zal zo buiten even fotootjes maken BAS, speciaal voor de tuurders Heb ook de kv toch al gedaan (na 3 uur niet plassen) want we gaan vanmiddag weg en ook daar staat iets op...maarja... wat??
Hi rogijuli , Spannend hoor die testen van jou! Ik heb vanmorgen een cb gedaan ( waar zo'n kruisje op komt....ofniet natuurlijk) Van de week was dezelfde test nog posi door de pregnyl. Vandaag was hij hartstikke negatief. Ik zit nu precies een week na tp.