ok hier komen ze .... ik vraag me af of jullie iets gaan zien op deze foto's maar dat hoor ik wel hahaha. TUUR ZE !!!!! Foto 1: bovenste test is die van vandaag - de onderste test van gisteren Bekijk bijlage 353466 Fotot 2: bovenste test is die van gisteren - de onderste test is van vandaag. Bekijk bijlage 353465
En de laatste .. rijtje action. Eergisteren, gisteren en vanochtend. Die van vanochtend is nog niet opgedroogd, maar ziet er net zo uit als de test gisterenochtend (toen hij nog niet was opgedroogd). Bekijk bijlage 353469
Op de action testen lijk ik wel iets te zien maar op de kv test niet. Ik dacht dat de kv testen gevoeliger waren dan de action. Ik duim verder.
Die man van mij (verklaart me voor gek overigens met het testen ).... zegt gewoon simpel.. ..Doe een digi..... Neuh daar vind ik ze echt veel te licht voor!
Baal er van dat ik die kv niet goed op de foto krijg. Nog 1 poging dan ... (de laatste vandaag). Bekijk bijlage 353485 Bekijk bijlage 353486
Op de kruidvat lijk ik ook wat te zien En w.b de action testen, zie ik ook wat en ook wel verschil in streepjes, heel spannend. En zou ook nog wachten met een digi, mannen.......
Tja... dat is het probleem.... er staat iets.... maar wat??!?! Misschien toch maar weer terug naar mijn oud en vertrouwde cb testen ... zo ff met man en kids naar de stad... wellicht dat ik met de cb plus thuis kom