Balen zeg, maar zolang er nog geen ongi is, is er nog hoop! Ik zie ook wel een vaag lijntje op je testen, maar ben er nog niet van overtuigd. Hopelijk wordt ie de komende dagen donkerder
Spannend! Ik zie ook wat. Zit zelf ook in de wachtweken, en heb wel duidelijk getest met kruidvat + en cb +, maar de testen van de action worden bij mij ook niet duidelijker. Dus wie weet ligt het gewoon aan die test.. Succes!!
Nog niet de moed opgeven hoor! Ik had 7 dgn na tp ook een heel vaag streepje, op 8 na tp werd de streep pas duidelijker! Het kan nog steeds.
Net buiten wandelen (korte pauze op het werk), krijg ik me toch ineens een felle pijnige steek in me baarmoeder die zo'n 5 seconden aanhield Nu blijven die steekjes , maar telkens losse steekjes (alsof ze met een naaldje prikken). Gedverderrie ...
Ja dat kan toch zowiezo vind ik action bagger. En je kv is wit geweest toch. Op internet staat dat innesteling tussen dag 6 en 10 ongeveer plaatsvind.
Tnx meiden voor een luisterend oor, een kijkend oog en flink wat steun !!... geen bloed geeft moed en wellicht dat me temp idd morgen weer stijgt!! Ik hou jullie op de hoogte!