He schatje een dip of zo zegt ook niks hoor. Zoiezo heeft heel dat tempen geen nut bij een mmm cyclus met toevoeging van medicatie. De medijcen leven een beetje een eigen leven. Waardoor je niet echt weet wat je nu moet geloven. Ik ga flink duimen voor je. Hier ook elke tp raak maar alleen de verse tp's. Helaas de vorige niet blijven zitten.
Ik heb alleen maar pregnyl gespoten... dat is nu 12 dagen geleden, dus dat is allang uit mijn lichaam. Lijkt mij niet dat mijn temp daarvan nu nog van slag kan zijn. Nee ik ga gewoon uit van ongi, dan kan het allemaal alleen nog maar mooier worden
Maar rogijuli stomme vraag misschien en te persoonlijk. Maar vraag het toch als het nu niet gaat neem ik aan da jullie bewust stoppen met zwanger worden maar wil toch niet zeggen dat je op natuurlijke manier helemaal geen kans meer hebt of wel? Ik weet even iet hoe ik het anders moet zeggen. Maar ik bedoel zonder hulp enz?
Ben jaren van de pil af geweest om te proberen en nooit was het raak. Uit alle testen kwam niks dus wij kregen de stempel onbegrepen verminderd vruchtbaar. Ik zie het spontaan dus niet zo snel gebeuren
Helaas pindakaas!!! Werd om 5 uur al wakker en temp was 36.5. Ging ff plassen. Uurtje doorgeslapen en temp was om 6.15 ineens 36.8. Maar nu op de wc zie ik dat ik bloed : Spanning was weer even leuk...... dromen over weer zwanger zijn ook maar helaas. Het was niet meer weggelegd voor mij.
Ik zal zometeen nog wel even met de clearblue testen (just in case, volgens mij moet dat ook van het ziekenhuis - om een innestelling/bbz uit te sluiten), maar daar verwacht ik helemaal niks meer van. En dan vrijdag (2 weken na eisprong) nog een keer omdat ik dan nu eigenlijk pas op 11 DPO zit .....
Och meissie toch, wat erg. Ik en alle andere hadden het zo gehoopt voor je. Hopelijk gebeuren er toch wonderen nu jullie er mee stoppen. En natuurlijk ben ik nog steeds benieuwd naar een test. Succes en sterkte. Xxx joyce