Nog licht, maar duidelijk zichtbaar. Niet schrikken hoor, deze testen worden snel lichter als je ze bewaard! Spannend hoor.
Oh wat een goed nieuws zeg, je bent hartstikke zwanger mooie duidelijke testen, probeer er van te genieten al zal je wel overdonderd zijn. Gefeliciteerd
Wauw Rogijuli, ik kwam even spieken en zie je mooie testen!! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje!!
Gefeliciteerd. Ziet er goed uit . Pendels kloppen ook aardig Zie ik wat betreft periode haha. Duimen op een plakbaby
Hey dames, Allereerst gefeliciteerd voor de zwangere dames onderons. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik test vanaf 9 dagen pregnyl 5000 zeer lichte lijntjes. Vandaag 12 dagen na pregnyl is het vage lijntje nog steeds niet verdwenen, maar ook niet duidelijker geworden. Wie kan mij verder helpen uit deze onzekere situatie? Ik zal hier onder een foto plaatsen. 1 is van 9 dagen na pregnyl 2 & 3 van 10 dagen na pregnyl 4 & 5 van 11 dagen na pregnyl En de laatste zonder cijfer van 12 dagen na pregnyl. Al vast bedank voor het mee kijken
Klinkt positief van jullie kant, Ik weet niet precies, zit nu op cyclus dag 23 vorige maand was mijn cyclus 28 dagen dus dat is over 5 dagen. Maar kan dat lichte lijntje dus niet van pregnyl zijn???