@rogijuli: wat fijn!! En pregnyl kan je temp ook beinvloeden, wellicht heb je daarom nog geen tempstijging. Heel veel succes vandaag! @hier: mijn hoop is een beetje verdwenen ik heb altijd vanaf ongeveer 10-11dpo hoofdpijn, en dan op 15-16dpo ongi.. Vandaag dus alweer hoofdpijn, dus denk dat ik aankomend weekend mn ongi kan verwachten.. Bah...
een stille meelezer. Succes vanmiddag en hoop dat je snel een positieve test (van de zwangerschap, dan natuurlijk) in je handen hebt.
Broei broei....Onze kleine guppie zit er in... hij was 8 cellig en volgens de artsen perfect op schema.Over 15 dagen mag ik officieel een test doen maar dat zal wel veel eerder zijn mezelf kennende
Wat spannend zeg! lijkt me eigenlijk ook een apart idee, eigenlijk ben je nu dus "gewoon zwanger", je moet dan alleen afwachten of het blijft zitten. Of heb ik dat nou fout (heb er geen verstand van) Ik hoop voor jou dat het goed uitpakt en dat je guppie blijft plakken! Ik ga voor je duimen.
Ik noem het maar ff bevrucht... Stom he... ook deze keer het gevoel dat guppie alweer in me onderbroek zit na het opstaan/lopen hihihi stom gevoel eigenlijk...
okee, maar eigenlijk ben je dus op dit moment wel zwanger? Wel bijzonder eigenlijk he? Als je er zo over nadenkt. hahaha, zou niet goed zijn als het nu al weer in je onderbroek zat, maar kan me wel iets bij voorstellen.
Echt wel!! en dat ga je dus allemaal testen met die actiontesten? Ik ga meekijken. Ik heb zelf ALTIJD een hele lichte 2e streep erop, maar toen ik zwanger was was die dus erg snel roze, hij test dus wel vrij vlot!
Jullie hadden nog foto's te goed Bovenste test is van dag 4 en de onderste van dag 5 Bekijk bijlage 352679 En hier de test van dag 5 en daaronder de test van dag 6 (vandaag). 1 dag na tp en 4 dpo. Bekijk bijlage 352680 Loopt ie eindelijk goed af ???
En hier dan de test van gisteren en die van vandaag. Binnen 10 minuten echt een tuurstreep en de foto is gemaakt na 30 min (dus ietsjes duidelijker geworden). Bekijk bijlage 352729 Ik ga er maar vanuit dat morgen het pregnyl er helemaal uit is