Nou rogijuli, Ik vind je test nog best duidelijk dus ik denk dat het nog wel 2 a 3 daagjes duurt voordat je echt geen streep meer ziet. Ik hoop dat de streep daarna wel weer mooi gaat oplopen spannend zeg, ik hou jou en de andere meiden in de gaten. Xxx joyce
Hij word duidelijk minder meid! Hopelijk morgen een witte en dan weer een mooi streepje voor je! Duim duim!
Spannend! Hopelijk blijft je test gewoon positief Ik ben gister al ongi geworden Normaal altijd een lf van 14 of 15 dagen en nu dus maar 10 dagen.. Vreemd.. Vanmiddag weer naar de gyn voor een uitgangsecho, morgen weer beginnen met spuiten!
Bah Flora01, wat balen, al zo vroeg je ongi gekregen Ik hoop op een wonder voor de volgende poging!!!
Hier weer de testen van gisteren en vandaag. Binnen 10 geen streep, maar na de 10 minuten verscheen er iets vaags (beetje grijzig leek wel). De foto van vandaag (onderste) is dus ook gemaakt na ong. 15 minuten. View attachment 352904 Overigens heb ik geen positief gevoel over alles ... temp doet raar, voel niks .... sjucht ... ik haat wachtweken!!
Bijna rogijuli is de test blánco yeah en dan ben ik benieuwd of ze gaan oplopen oop het zvoor jullie. Xxx joyce
Temp klopt toch in feite, die moet nu weer gaan oplopen. Hoe negatiever de test wordt zal in eerste instantie denk ik ook je temp dalen. Dat gebeurt normaal op het einde van een cyclus. Maar jij hebt zogenaamd een eerder einde en dan zou die daarna weer gaan oplopen toch? Of is dat gek wat ik zeg? Xxx joyce
Geen idee eigenlijk .. ik heb me tempkaartje van 4 jaar geleden erbij gepakt (ivf poging en tp) en toen zag het er zo uit: dag 16 Pregnyl - dag 19 temp 0,3 graden omhoog (eisprong gezet op dag 18). Dag 26 een sprong hoger van 0,3. Ik had daar dus na de pregnyl en tp nergens een dip, maar telkens 0,1 graad hoger tot aan dag 26 toen steeg hij 0,3 hoger. Dus dat was 10 dagen na pregnyl toen hij zo mooi steeg! Blijft afwachten en duimen denk ik maar.
Kan ............ hihi vind het wel lief dat je overal weer een positieve draai aangeeft Kan toch niks anders doen dan afwachten!! Tnx
Weet je je hebt al zoveel pech gehad dan vind ik dat het nu maar een goed moet gaan poehpoeh zeg. Xxx joyce
Daar sluit ik me helemaal bij aan. En mijn temp doet elke maand wel weer wat anders verzinnen meid, dus de duimen draaien hier over uren voor je!!
Ts: dat grijzige streepje heb ik dus altijd bij de actiontesten, die is dus gewoon negatief nu. Als je nu een kv zou doen blijft die wit! (als het goed is) Nu gaan we kijken of ie weer oploopt, ik ga voor je duimen!
Vanochtend blijft ie helemaal wit!! Pregnyl is er uit... Me temp heeft ook een sprong omhoog gemaakt dus dat is ook mooi. Nu hopen dat ik de komende dagen weer een streepje ga zien (misschien wat kv in huis halen??)
RoGiJuLi wat ontzettend spannend!! Duimen draaien hier volop voor je!! Hoop voor je op een ontzettend mooie positieve zwangerschapstest heel binnenkort!! xx
Wat spannend! Je zou idd kv in huis kunnen halen maar dan ook gelijk even testen vandaag. Dan weet je of ook wit is voor hij op gaat lopen
Heel mooi rogijuli je tempkaartje. O ja en ik zou gewoon bij de actiontesten blijven ze doen het toch prima bij jou? Ben heel benieuwd naar de komende testjes spannend. En wat Paula zegt als kv testen haalt wel even vandaagook nog testje doen om te kijken of die ook geen hcg meer detecteerd. Succes Xxx joyce