Wat een spanning hier! Ben een stille meelezer en hoop dat DE streep gaat komen Rogijuli. Zou kv halen, bij mij geven die altijd een heel vaag tuurstreepje. Dan heb je een soort 0 meting om vanuit te gaan
Esther ik zie dat je ook mooi gaat. Hopelijk krijgen jullie allebei nog een doorstijging in de temp. Ik ben benieuwd.
Toch stom he je lijkt wat t zen op die test maarat zijn schaduwen volgens mij. Ik vind hem ook negatief nu op naar het tweede streepje.
Ff kv 2v5 gekocht en net 1 gedaan om vergelijkingsmateriaal te hebben voor de komende 3 dagen... Na 10 min een heel licht roze streepje.... zou het hcg/pregnyl dan toch nog niet helemaal weg zijn.. . Of opbouw van nieuw hcg?? Vandaag 9 dagen na pregnyl.... 7DPO en 4 dagen na TP.
Ja daar zie ik hem dan toch weer duidelijk op. Ik weet wel dat de kv gevoeliger is dan de action.....maar ik hoop het zo voor je dat het iets goeds betekent. Bas, dank je wel!! Maar ik heb echt elke maand voorbeeldige kaartjes tot aan nod, maar ja dan keldert die flink......
Ik zie idd een licht streepje op de kvtest nou dan moet ie of morgen weg zijn of duidelijker worden toch? Xxx joyce
Ja dat lijkt mij ook BAS, rest niks anders dan weer afwachten Morgenochtend dus een dubbele test doen... kv en action
Boh dat wachten toch he, zelfs ik met een kans die nihil is dat ik zwanger kan worden( gebruiken condoom) hoop het toch stiekem hihi. Maar zeker hoop ik het oor jou en de dames het die moeite hebben om zwanger te raken en te blijven enz. Xxx joyce
Ok...test uitslagen vandaag. Eerst de kv gedaan. Heel vaag lijntje, vager dan gisteren... maar nou moet ik erbij zeggen dat die van gisteren in de namiddag is gedaan (half 6) en ik in de avond altijd duidelijker test. Maaaaaaar was de action gisterenochtend nog negatief, staat er vandaag weer een vaag 2e lijntje op!!!! Krijg het alleen niet op de foto in kunstlicht..en buiten is het te donker. Vals vaag posi of een begin? Hopen dat ie blijft oplopen
Ik had nog niet gereageerd maar lees wel mee in je topic. Het begint nu toch wel heel spannend te worden. Ik ga voor je duimen dat je testen nu weer mooi gaan oplopen!
Nog een keer (of 100 ) geprobeerd. Bovenste van gisterenochtend. Onderste van zojuist. View attachment 353236