puregon/pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Simone82, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simone82

Simone82 Lid

14 mei 2007
    24
    0
    0
    Hallo, Wij gaan deze ronde in met eerste keer puregon/pregnyl.
    Sinds vorige week ben ik begonnen met de follikel meting en vandaag was er 1 van 17,5mm. Vanavond moest ik nog 1 x spuiten (75E) en morgenavond om 19:00 de pregnyl. Zaterdagochtend krijg ik mijn I.U.I. Mijn vraag is: zolang je pruregon spuit krijg je dan ook niet uit jezelf de eisprong? Dat was ik vergeten te vragen aan de arts. Het schijnt als het 20mm of meer is, zal het eitje beter zijn.
    Ik ben namelijk bang dat het misschien dan voor die tijd al springt!
    Ik denk dan maar zo, zij weet er alles van dus het zal wel goed zijn, maar iemand ervaring hiermee?

Bedankt, Succes iedereen!

Gr. Simone

2. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Hoi,

Ook al spuit je puregon als je eitje wilt springen dan spring deze, zo vertelde ons arts het.
    Het ene zh hanteerd een grens van 20 mm en dan pregnyl, bij ons was die 18 mm en toen gelijk de pregnyl, door de pregnyl maken de eitjes nog een hele snele groeispurt.
    Als ik jou was zou ik voor de zekerheid vrijen met je man, mocht het springen dan is er een ieder geval een voorraadje dat wacht op jou eitje.

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat Vlinderr zegt: als een eitje groot genoeg is springt hij.
    Ik zou ook nog even zelf aan de slag gaan. Donderdag of zo. Dan heeft je man nog even om zn zaad weer op peil te brengen ;)

Deel Deze Pagina