Gestart progynova

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jenka, 8 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Hallo dames,

Ik ben sinds 3 dagen weer aan de progynova voor onze laatste cryo. Wie nog meer in soort gelijke situatie??

2. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Hoi Jenka,

Ik slik ook Progynova momenteel, want ik heb dinsdag 29 oktober de terugplaatsing gehad van een cryo. Heb jij er veel last van? Gebruik jij ook 2x per dag 2 tabletjes? En gebruik je daarnaast ook Utrogestan?

Liefs jufbibi

3. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Nee nu nog geen utro..
    Nog 2 dagen 1 pil en dan 5 dagen 2 pillen en dan 3 pillen per dag. Ik heb zo'n substitutie schema ( kunstmatige cyclus ) ik heb een echo op de 18e. Dan verder kijken.

Hoe voel jij je.. Meestal niet zoveel last van de pillen, wel van de utro

4. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Uhh wat is dat precies een substitutie schema? Sorry ik ben nog niet thuis in veel termen. :)

Oh jij moet dus nog een echo hebben voor een terugplaatsing? Of is er al iets teruggeplaatst?

Ik voel me niet top, heb nu meer last van de combinatie van Progynova en Utro dan toen ik na de 1e terugplaatsing van een vers embryo Utro nam. Ik heb vooral veel hoofdpijn, buikpijn, misselijk, duizelig en vermoeidheid. Maar 't is wel vol te houden hoor en hopelijk is het voor een goed doel ooit. ;)

Hoe zijn jouw vorige terugplaatsingen gegaan? Ik zie dat je een paar keer een miskraam hebt gehad...pffff lijkt me ook heftig! :(

5. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Dat is het schema waar ik me aan moet houden. Standaard is dat 18e dag een echo en dan indien het baarmoederslijm dik is de utro en dan een terugplaatsing.

Nu nog geen terugplaatsing..

De eerste twee waren gehecht.. 1e was een verse en was een beebje de tweede was een windei ( leeg vruchtzakje ) derde had niet geplakt..

Dus al mijn hoop gaat naar deze.. Al heb ik er een hard hoofd in. Ben nog steeds te dun...

Die symptomen lijken op een zwangerschap alleen het rotte is dat kan ook van de utro komen.. Ik had daar altijd nare symptomen van..

Succes en let me know. Ik duim voor je iig

6. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Ah oke, nu snap ik het een beetje. ;) Ik heb idd volgens mij dat standaard schema dan. Lief dat je duimt! :)

Wat bedoel je met dat je denkt dat het niet gaat lukken? Hoezo ben je te dun? Qua lichaamsgewicht of wat bedoel je?

Wanneer denk jij dan je terugplaatsing te krijgen?

7. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere
    Ik heb een te laag gewicht.. Ze denken dat dit een verhoogde kans is dat je een miskraam krijgt of gewoonweg niet zwanger word. Eet wel gezond hoor!

Terugplaatsing is eind november.

8. jufbibi

jufbibi Actief lid

22 okt 2006
    105
    0
    0
    Ah oke, ik snap het. Ik kan zelf ook alles eten zonder een gram aan te komen..heb geen ondergewicht, maar door m'n te snel werkende schildklier eet ik alles wat los en vast zit. Ik wist niet dat dat ook van invloed is op zwangerschap en miskraam. En heb jij nu iets gekregen om wat kg's bij te komen of hoe gaat dat? Wil het ziekenhuis dat je eerst wat bijkomt dan of?

Welk ziekenhuis zit jij?

9. Bowientje

Bowientje Nieuw lid

22 nov 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik heb een dochtertje uit icsi poging 2 2011.
    Daarvan vorig jaar cryo tp eigen cyclus gehad zwanger
    Bij 1 echo kloppend hartje maar helaas te klein week later is het gestorven en met 11.5 week miskraam
    Nu 1 en tweede poging icsi mislukt
    Uit poging 2 3 cryootjes
    1 niet zwanger maar heel mijn cyclus is kwijt
    Na 3 maanden gestart met geepschema progynova en utrogestan
    8 nov tp afgelopen woensdag positieve test en vandaag uitslag bloed ja zwanger nu kijk ik heel erg uit naar 1 e echo.

10. Jenka

Jenka Actief lid

2 jun 2012
    338
    0
    0
    Almere

Nee ik doe het op eigen kracht. Ik eet heel veel ontbijtkoek.. Klinkt stom maar t werkt.. Loop bij het VU en jij??

Deel Deze Pagina