Hoi meiden, ik hoop dat jullie mij beetje advies kunnen geven. We hebben woensdag onze 1e iui behandeling gehad. Ging hartstikke goed nergens last van gehad. Nu kreeg ik gisterenavond en vanmorgen wat bruinbloedverlies en mijn onderbuik doet steeds pijn. Door een sterfgeval in de familie heb ik ook wat minder 'rust' zeg maar. Komt wat bloedverlies wat vaker voor?
Heb zelf geen ervaring met IUI... Maar ik heb al wel eens meer gelezen dat het zou kunnen dat ze een adertje geraakt hebben ofzo... Maar andere dames moeten me maar verbeteren als ik mis ben! Veel sterkte trouwens!
Na de IUI van afgelopen maandag heb ik twee dagen gebloed; voornamelijk bruin met wat druppels rood. De katheter ging er lastig in, dus het voelde als een potje soep roeren *down there*! Ik had ook krampen overigens. Het is één keer voorgekomen dat ik bloedde als een rund na een IUI. Je baarmoedermond is een gevoelige plek en als de gynaecoloog niet voorzichtig genoeg is (en helaas had onze vorige gynaecoloog altijd haast), wordt er zo een adertje geraakt. (En gecondoleerd. Wat ontzettend naar om een verlies mee te maken als je ook nog in zo'n heftig emotioneel proces als de MMM zit. Veel sterkte toegewenst!)