Dames, Ik wil jullie even een hart onder de riem steken.. Na allerlei onderzoeken kwamen wij erachter dat het zaad van mijn vriend erg slecht Is. Zelfs zo slecht dat de artsen zeiden dat spontaan zwanger worden er voor ons niet in zat. We zouden dan ook eerder aan icsi or ivf moeten denken... Hier zouden we komende maand mee starten maar.... Ik heb zojuist een positief test in handen gehad... Wij hadden de hoop opgegeven maar voor de laatste keer nog een poging gewaagd door elke dag seks te hebben in de aanloop naar mijn eisprong toe.. Mn eisprong was 3 dagen later dan normaal.. Wat eigenlijk wel vervelend was want geloof me, na 5 dagen achter elkaar heb je het eigenlijk wel gehad... Maar het is gelukt... Ik zeg dit omdat ik zelf weet hoe lastig het is om hoop te houden.... Ik hoop dat jullie hier een beetje positieve energie uit kunnen Putten en de hoop kunnen houden dat het bij jullie misschien ook wel een keer spontaan lukt...
Wat fantastisch dan blijft al die andere elende je bespaard !! Idd altijd hoop houden dat is erg belangrijk
Gefeliciteerd maantje555!!! Heerlijk dat het jullie allemaal bespaard is gebleven en de een wonder in handen hebt (de positieve test). Hoop houden en blijven geloven in wonderen blijft belangrijk!! Thanks dat je je verhaal wil delen.
Wauww.. mooi ! Ik ben gek op dit soort verhalen dit geeft je idd hoop.. ik heb nu al redelijk vaak van dit soort prachtige verhalen gehoord. Waarbij een spontane zw onmogelijk of nihil zou zijn.. en toch zo mocht wezen. De natuur is soms veel sterker dan we denken. Van harteeeee gefeliciteerd !!!!
Wow maantje555, dat is echt fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd met dit wonder. Gelukkig blijft jullie op deze manier een hoop leed bespaart. Misschien nu nog onwerkelijk maar geniet ervan! En voor ons allen altijd heel prettig dit soort positieve berichten. Geeft de burger weer moed!
Wij hebben ook wel een soortgelijk verhaal. Onze eerste zoon spontaan geboren. Daarna werd ik niet meer zwanger en bleek mijn man extreem weinig levend sperma had. Uiteindelijk nu zwanger van de tweede via ICSI.